sobota

Under 20 vs Isana - recenzja żeli do mycia twarzy



Hej! Tym razem mam dla Was recenzję, którą planowałam wstawić już dawno temu (w przyszłości możecie spodziewać się więcej takich postów). Mycie twarzy jest obowiązkowym punktem codziennej pielęgnacji i higieny. Nie dotyczy on tylko osób, które na co dzień robią sobie makijaż czy mają problemy z cerą. Żyjemy w czasach, w których jest całe mnóstwo kosmetyków do mycia i pielęgnacji twarzy. Jedynym problemem jest fakt, że nie wszystkie się sprawdzają. Jak jest z moimi?




Under 20 - żel do mycia oczyszczająco-matujący 200 ml, ok. 14zł za sztukę

Zapach 

Delikatny i bardzo przyjemny. Nie trzeba się przejmować, jeśli jednak komuś nie przypadnie do gustu, gdyż zapach jest odczuwalny tylko podczas mycia - jak przy większości tego typu produktów.

Wydajność

Mogłoby się wydawać, że dzięki pompce wydajność będzie lepsza (a przynajmniej twierdzi tak sporo osób). Niestety nie. Jest to łatwy i przyjemny sposób aplikacji, ale nic poza tym. Kiedyś używałam innego żelu z U20, który miał mniejszą pojemność, ale starczał na dłużej. Niestety potem chyba go wycofali i pojawił się ten. Jego wydajność nie zachwyca i jest co najwyżej przeciętna.



Moja opinia

Żel bardzo dobrze oczyszcza twarz i głównie to mnie przy nim trzyma. Po jego użyciu czujemy odświeżenie. Nie wiem, czy zmniejsza przetłuszczanie się cery, gdyż sama nigdy nie miałam z tym problemu. Ogólnie jestem z tego żelu zadowolona, a jego jedynym poważnym minusem jest słaba wydajność.



Isana - żel do mycia twarzy i demakijażu oczu 150 ml, ok. 8 zł za sztukę

Zapach

Tak samo jak wyżej.

Wydajność

W tym przypadku jestem bardzo zadowolona. Zdenkowanie tego żelu jest prawdziwym wyzwaniem, co tylko działa na jego korzyść.


Moja opinia

Żel bardzo dobrze oczyszcza skórę, a przy okazji można go stosować do usuwania makijażu. Na opakowaniu pisze tylko makijażu oka, ale zapewniam Was, że radzi sobie z całym. To takie 2 w 1 i jest to ogromny plus. Żel świetnie sprawdza się w obu funkcjach i używam go prawie codziennie. Jego konsystencja też bardzo mi odpowiada. Produkt nie jest za rzadki, ale też nie za gęsty. Bardzo dobrze się rozprowadza i nie 'skapuje' sam z twarzy.


Podsumowując

Żel z Isany jest moim zdecydowanym faworytem i używam go zawsze, kiedy jestem pomalowana. Z żelu z Under 20 jeszcze nie zrezygnowałam i stosuję go w te dni, w które się nie maluję. Jeżeli Wy też nie robicie sobie makijażu, to polecam Wam właśnie ten produkt. Jeżeli jednak malujecie się, lepiej jest wybrać żel z Isany - wtedy nie będziecie musiały dodatkowo używać, np. płynów do demakijażu.





34 komentarze:

  1. Great review. Thank you for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy17:44

    Koniecznie muszę spróbować ten żel do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam żadnego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Great review darling, so nice and interesting product, look really useful.

    New post is on my blog.
    Visit me, Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam inny wariant żelu Isany. Polubiłam go :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dawno czytałam post o dbaniu o skórę. Widzę, że wiele blogerek apeluje o to, by dbać o nią zwłaszcza w te chłodniejsze pory roku.
    Miałam kiedyś produkty z Under20, ale na pryszcze na twarzy. Muszę przyznać, że naprawdę się sprawdzał.
    Szkoda, że w tym przypadku nie sprawdziła się wydajność.
    Przynajmniej Isana cię nie zawiodła ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię ich żele pod prysznic, nie wiedziałam, że robią też takie rzeczy, może wypróbuję ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Akurat ja korzystam z innych żeli do mycia twarzy, ale nie wyobrażam sobie bez nich życia. ;)
    meganeuraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam żadnego, ale właśnie szukam żelu idealnego, więc Twój post jest naprawdę przydatny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten żel to muszę kupić, bardzo mnie zainteresował.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Great review, two produtcs for the same problem...
    I'm following you now, would you follow me back, please?
    xoxo

    marisascloset.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Awesome post…keep posting
    Thanku for sharing with us…
    best corporate stationaryfor regular official uses

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie jest to dla mnie, ponieważ dostałam alergii po tym, ale wiem komu mogę polecić ten produkt.
    Serdecznie pozdrawiam.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bardzo lubię produkty Under20, a ostatnio zmienili szatę graficzną produktów na dużo fajniejszą niż wcześniej :)

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ostatnio właśnie widziałam i też mi się podoba :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  15. Uwielbiam produkty ISANA tanie i super się u mnie sprawdzają :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/11/klasyczny-paszcz-i-botki-w-hafty.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tam jestem wierna żelom z Nivei :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam żadnego, ale to dlatego że nie eksperymentuję w tej kwestii, zazwyczaj używam jednego i tego samego w kółko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam ani jednego

    OdpowiedzUsuń
  19. nigdy nie mialam do czynienia z tym zelem do twarzy ;p moze warto go wyprobowac ;p

    nowy post! https://justemsi.blogspot.com/2017/11/where-is-my-mind.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Isana w ogóle jest moim faworytem w każdej dziedzinie kosmetyków, z wyjątkiem produktów do włosów, bo to jest jakaś masakra jeszcze pogarsza sprawę zamiast pomóc i z wyjątkiem dezodorantów w kulce :) a jeżeli chodzi o pielęgnację i kąpiel isana sprawdza się super :) 20twenty też ale isana jest równie dobra a tańsza :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie miałam żadnego z tych produktów. Może wypróbuję ten żel z isany. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Isana to świetna firma, niestety niedoceniana z tego co zauważyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Under 20 ma fajne opakowanie, ale skład jak dla młodej cery - tragedia, zdecydowanie Isana lepiej wypada.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie używałam żadnego z produktów, ale bardziej zainteresował mnie ten, z Isany - dobrze wiedzieć, że ten żel świetnie radzi sobie z demakijażem :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy21:47

    Ja używam oczyszczającego żelu z Tołpy i też polecam bo sprawdza się bardzo dobrze :) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie używałam żadnego z tych produktów, ale wyglądają bardzo ciekawie:) Chętnie bym ich wypróbowała!


    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Jejku! Under 20 ! Latat tego nie widziałam :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Kiedyś lubiłam tę firmę ☺

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie miałam jeszcze produktów z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Tych produktów nie testowałam, ale słyszałam podobne opinie :)
    ✾ I'm Dollka Blog ✾

    OdpowiedzUsuń
  31. Żel Isana jest bardzo intrygującym produktem, muszę się w niego zaopatrzyć koniecznie! ☺

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze
Hejt i nieuzasadniona krytyka będą usuwane.
Zdjęcia na blogu są moją własnością i są chronione prawami autorskimi zgodnie z art. 1 ust. 2 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabraniam kopiowania ich i używania we własnych celach bez mojej zgody.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...