niedziela

5 cech, których nie lubię w ludziach



Hei! Tym razem przedstawiam Wam wpis z pięcioma cechami, których nie lubię u innych osób. Nikt z nas nie jest idealny i posiada różne minusy, ale te, które zaraz wymienię, są dla mnie najgorsze (i niestety bardzo często spotykane).


1.Fałszywość i dwulicowość
Chodzi mi tu zarówno  o ludzi, którzy obgadują swoich przyjaciół za ich plecami (a w ich towarzystwie udają świętych), jak i o tych, którzy zmieniają swoje zdanie na jakiś temat w zależności od osoby, z którą aktualnie rozmawiają. Przykład? Wśród rówieśników śmieją się z biednej osoby, która nie może sobie pozwolić na markowe rzeczy, ale przy dorosłych 'współczują' jej i mówią, jakie to ma ciężkie życie (wszyscy się z niej śmieją, na wszystkim musi oszczędzać). Są to jedne z może dwóch cech, które w wielu przypadkach od razu skreślają u mnie człowieka.

2.'Ja tego nie powiedziałem'
Mam tu na myśli ludzi, którzy najpierw coś mówią, a potem się tego wypierają (lub całkiem odwrotnie). Przez takie osoby człowiek może wyjść na kłamcę. Powiemy komuś coś, powołując się na daną osobę, a potem ta się wszystkiego wyprze. I jak mamy się czuć w takiej sytuacji?



3.Kłamcy
Napiszę krótko. Chyba nikt nie lubi być okłamywany, prawda?

4. Użalanie się nad sobą
Ten przykład zna chyba każdy. Przypuśćmy, że mamy znajomą z nadwagą. Dziewczyna nie akceptuje siebie, ale nie robi też nic, żeby schudnąć. Zamiast tego cały czas żali się wszystkim dookoła. Dzięki temu na pewno zżuci kilka kilogramów...

5. Pomoc za pomoc
Typ osoby, który mam na myśli, nie zna pojęcia bezinteresownej pomocy. Za każdym razem gdy komuś pomaga, liczy, że w przyszłości sam ją od niego otrzyma, a gdy (nawet z ważnych powodów) spotka się z odmową, wypomina wszystko danej osobie. Oczywiście trzeba sobie pomagać i warto się odwdzięczać, ale irytuje mnie sam tok myślenia takiego człowieka. 'Bezinteresowna pomoc? Nigdy w życiu! Tylko coś za coś.' Wkurzające.


56 komentarzy:

  1. Też tego nie lubię

    OdpowiedzUsuń
  2. oj kłamców też nie lubię grrr... <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ogólnie nie lubię osób, które robią cokolwiek za coś a uważają to za 'bezinteresowność'. Kiedyś byłam blisko z osobą, która fakt - lubiła dawać mi różne rzeczy, mówić komplementy itd., ale za wszystko domagała się podziękowań i wielbienia. Strasznie mnie to denerwowało.

    OdpowiedzUsuń
  4. dokladnie takich samych cech nie lubie, fajna notka, u mnie jednak najbardziej znienawidzona cecha jest Kłamstwo.

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja szczególnie nie lubię ludzi o których pisałaś w numerze 2 i 4
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. no cóż... najważniejsze, aby pracować nad sobą i nie popełniać tych błędów ; )

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zwykle staram się dostrzegać w ludziach tylko ich pozytywne cechy. ;)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem w ludziach najgorsza jest dwulicowość i pomoc za pomoc, oczywiście też chamstwo. W ludziach ich złe cechy często zastępuje wiele pozytywnych :)
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tak, te cechy są najgorsze :/

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakby się tak zastanowić nad tym, to w sumie nie lubię w ludziach tego samego, poza tym nie lubię też chamstwa, obłudy i perfidnej pewności siebie typu "co to nie ja" oraz ludzi, którzy mają zwierzęta za nic :/
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak to prawda, nikt nie lubi być okłamywany.
    Trafne cechy, zgadzam się z Tobą w 100% :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Tez nienawidze takich ludzi
    zapraszam <3
    https://jesi-jesaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam tak samo, też nie lubię własnie tych typów ludzi
    Byłabym wdzięczna za kliknięcie w link przy najnowszym poście, odwdzięczę się

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. 1 i 4 wypisz wymaluj osoba , która właśnie mnie otacza..... :( :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie lubię ludzi, którzy szaleją, obrażają i zachowują się jak gnojki a później zwalają to na alkohol. Brr... przez takie coś skończyła się jedna z moich przyjaźni.

    OdpowiedzUsuń
  16. dokładnie, zgadzam się z Tobą :)
    http://s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. I tutaj masz całkowitą rację. Też nie lubię tego w ludziach, a najbardziej fałszywych i dwulicowych ludzi.
    Serdecznie pozdrawiam.
    https://nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  18. Very nice blog and photos :-)
    I following you now, please follow me back :-)
    SimonetaBlog

    OdpowiedzUsuń
  19. Oh very wonderul pics darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  20. Fałszywość jest u mnie na pierwszym miejscu jeśli chodzi o cechy których nie znoszę.


    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy17:02

    Zdecydowanie fałszywości nienawidzę, ale no cóż zawsze znajdą się ludzie, którzy będą obgadywać innych za plecami. MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, beautiful flowers!
    Kisses, Paola.
    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  23. Wymieniłas to co praktycznie kazdy z nas nie lubi :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/koszula-czy-sukienka-dwa-lata-blogowania.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety większość ludzi mówi, że nie lubi tych cech, ale sami też się tak zachowują :/
      Pozdrawiam!

      Usuń
  24. O dokładnie tak.. jest tyle ludzi, którzy zachowują się tak jak opisałaś że naprawdę ciężko znaleźć tych 'dobrych'.. z drugiej jednak strony pewnie większość osób napisze 'nie lubie tego', a tak naprawdę nie zdaje sobie sprawy, że się zachowuje tak a nie inaczej. Bo oczywiście widzimy wszystko dookoła, tylko nie swoje zachowanie.. Ja staram się być w porządku ze wszystkimi, nie rozmawiać o kimś i nie robić niekomu przykrości.. ale jestem tylko człowiekiem, więc czasami tego nie kontroluję. Jednak nigdy nie byłam fałszywa, ani dwulicowa. A jak coś powiem to się do tego przyznaję. Zdarza mi się też użalać nad sobą, mimo że jest to chwilowe to mimo wszystko jest ..

    OdpowiedzUsuń
  25. Wieczne smuty i mnie wkurzają. Tak samo jak i ciągłe mijanie się z prawdą. Takich ludzi omijam szerokim łukiem.

    OdpowiedzUsuń
  26. Fałszywi i dwulicowi ludzie są niestety na każdym kroku...

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. najbardziej chyba nienawidzę tej fałszywości i dwulicowości, pewnie dlatego, że już nie raz się z tym spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Też n8e lubię tych cech☺

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgadzam się z tobą!

    OdpowiedzUsuń
  30. To prawda, te cechy/ zachowania bardzo zatruwają nam życie. Nie można jednak wytykać błędów tylko innym, ale zadbać o to, żebyśmy sami tacy nie byli i pokazać innym, że bez tych paskudnych cech też da się żyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Niestety, w każdym z nas są jakieś złe cechy. Warto jest się nad nimi zastanowić i spróbować je usunąć :) sama nie lubię takich osób, o których napisałaś. Nie lubię jeszcze osób zbyt pewnych siebie, kiedy ktoś myśli że jest najlepszy, że wszyscy go uwielbiają, że jest popularny i tym samym wszystko mu wolno. Takie panoszenie się strasznie mnie denerwuje.
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Z jednej strony się zgadzam, bo chyba każdego denerwują te cechy u innych, ale z drugiej, ja jakoś przestałam się tym przejmować ;) Utrzymuję kontakty tylko z tymi, którzy mi odpowiadają, i którzy są dla mnie ważni ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgadzam się z cechami, które wymieniłaś i też denerwują mnie one w ludziach :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Też nie popieram takich cech u ludzi.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  35. Wymieniłaś dokładnie te same cechy których ja również nie lubię w ludziach, staram się jak najmniej czasu spędzać z takimi osobami
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy13:40

    Ja nienawidzę nietolerancyjnych osób. Najgorszy typ człowieka... I chodzi mi tu też o takie osoby, które odpychają osoby, które są sobą i mają własne zdanie.
    MY BLOOOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, z tym spotkałam się osobiście :/
      Pozdrawiam!

      Usuń
  37. Anonimowy15:36

    Mnie najbardziej denerwują osoby, które na każdym kroku kłamią. Naprawdę nie rozumiem takich osób, ponieważ wszystko i tak prędzej czy później samo wychodzi na jaw, a my tracimy do takiej osoby najzwyczajniej w świecie zaufanie :/ Bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja szczerzę mówiąc spotkałam na swojej drodzę wiele takich osób, które ty opisałaś!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Oj, myślę, że mało kto lubi te cechy. Niestety - patrzymy korzyściami. Może kiedyś się to zmieni.
    Pozdrawiam, Monika z bloga http://by-monique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Najgorsze cechy to chyba właśnie coś w stylu 'ja tego nie powiedziałam' i użalanie się nad sobą, zamiast coś robić ze swoim życiem i je zmienić

    Veronica Horan

    OdpowiedzUsuń
  41. Pierwszego typu nie lubię najbardziej. Niestety wiele takich osób spotkałam na swojej drodze :(

    OdpowiedzUsuń
  42. Na co dzień niestety spotykam na swojej drodze takich ludzi :(

    OdpowiedzUsuń
  43. natknelam sie na kazdy z typow jaki wymienilas i zgadzam sie z toba w 100%

    OdpowiedzUsuń
  44. 2 i 4 są najbardziej denerwujące :P.
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. zgadzam się z Tobą no ale niestety tak już jest :/ trzeba się przyzwyczaić i doceniać tych prawdziwych :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Mój brat ostatnio próbuje wmawiać, że "on tego nie powiedział"...

    OdpowiedzUsuń
  47. fantastyczny post
    z chęcią zaobserwowałam i na pewno będę zaglądać często
    http://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Też nienawidzę tych wszystkich cech, ale najgorsze jest jednak bycie fałszywym!
    pozdrawiam,
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  49. Kłamcy i fałszywe osoby jak dla mnie są najgorsi. :D chociaż ze wszystkim w sumie się zgodzę. z tym "ja tego nie powiedziałem" mam mieszane uczucia, bo i tak zawsze prawda wyjdzie na jaw że ta osoba to powiedziała, przynajmniej medług mnie :D
    Obserwuję i zapraszam do siebie http://blackbalba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety byłam świadkiem wielu sytuacji, w których ta prawda nie wyszła na jaw i do dzisiaj obwiniana o coś jest niewłaściwa osoba. Właśnie dlatego sama tego nie lubię :/
      Pozdrawiam!

      Usuń
  50. O, to są cechy ludzi, których ja również bardzo nie lubię. Dodałbym do niej jeszcze manipulatorów, którzy wykorzystują innych!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze
Hejt i nieuzasadniona krytyka będą usuwane.
Zdjęcia na blogu są moją własnością i są chronione prawami autorskimi zgodnie z art. 1 ust. 2 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabraniam kopiowania ich i używania we własnych celach bez mojej zgody.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...