piątek

DBzP#9 Jak zrobić rozwijany pasek stron i usunąć napis 'profiliki'?


Hei! Dziś pokażę Wam, jak zrobić rozwijany pasek stron. Sposobów jest kilka, ale ja przedstawię ten najprostszy i najszybszy (w końcu po co się męczyć i komplikować sobie życie?). Wystarczy, że wejdziemy na profilki na konkretną stronę klik i zaczynamy tworzenie paska stron.





Następnie ustal, jak będzie wyglądał Twój pasek (wierzę, że sobie poradzisz, to nie jest trudne. Wystarczy, że trochę pokombinujesz i w chwilę wszystko zrozumiesz). Kliknij 'Zrobione' i 'Dodaj na blogspot' lub skopiuj kod i dodaj go do gadżetu 'HTML/JavaScript'.

Potem w układzie bloga możesz przestawić widżet na wybrane miejsce. Po wejściu na bloga zauważycie, że przy Waszym pasku stron pojawił się link do strony profilki (jak przy każdym gadżecie z tej strony). Jeżeli link Wam przeszkadza i wygląda nieestetycznie, można go w łatwy sposób usunąć, a potem samodzielnie wstawić link w inne miesjce. Wchodzimy w układ bloga i w gadżet paska stron. Wystarczy usunąć odpowiednią część kodu HTML i gotowe.



W razie pytań i problemów piszcie na mojego meila paulan.01x@gmail.com lub skontaktujcie się ze mną przez instagrama lub snapchata paulanblog.

43 komentarze:

  1. Lubię tą stronę, wiele ciekawych rzeczy się tam znajduje.
    Świetny wpis, bardzo pomocny.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tej stronie, ale widzę, że ważna dla każdego bloggera :)
    Póki, co jestem zadowolona z wyglądu swojego bloga, ale bardzo fajny poradnik. To prawda, że nie ma co sobie nie potrzebnie utrudniać skoro możemy zrobić coś prosto a dobrze :)

    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten post z pewnością wielu osobom pomógł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely post dear, I'm also in love with the photos ♥
    I'm following you, would you like to follow me back, I would be glad and we can become good blog friends? ^_^
    www.limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi ten post się nie przyda, ale dla osób, które robią wyglądy same na pewno będzie pomocny!!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomocny Post! Chętnie skorzystam z niego!
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy15:33

    Post jak najbardziej przydatny ^^ Z całą pewnością kiedyś z niego skorzystam ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też kiedyś z tego korzystałam, jednak jak by nie było wygląda on amatorsko, ale na pewno łatwy w zastosowaniu :)
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  9. Mimo ze w blogosferze jestem już długo nigdy nie słyszałam o tej stronie, muszę ją zapisać gdyż faktycznie jest przydatna, chociaż chwilowo nie planuje zmieniac nic w wyglądzie bloga ale może za jakiś czas :)
    everything-is-a-choice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy post:) jednak nie w moim stylu ten wygląd

    http://sandziv.blogspot.com/2017/07/moja-pierwsza-wishlista-zaful.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląd możesz zmieniać jak Ci się podoba :) Wszystko można zmienić i zrobić pod siebie, wystarczy trochę pokombinować w ustawieniach :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Ja tam go robiłam normalnie w HTML :)
    Zapraszam do siebie: KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super przydatne! Może skorzystam przy następnej zmianie designu bloga :)
    Zapraszam
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo przydatne ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  14. Great post! :)
    PS: Do you want to follow each other? Follow me and I will follow you back, just let me know on my blog.

    The Fashion Spell | YouTube

    OdpowiedzUsuń
  15. Próbowałam ale chyba mi nie wyszło, haha.
    Bardzo przydatny post, lubię tę stronę :)
    https://beautifulspacesblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo pomocny wpis :) Uwielbiam serię "Design bloga z Paulan" naprawdę wiele się od ciebie uczę bo html i inne takie kody nigdy nie były moją mocną stroną. Znam dobrze podstawy ale w zaawansowaniach potrzebuję pomocy a najlepiej gotowca :D czekam na kolejne wpisy :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Nawet nie wiesz, jak miło czyta się takie komentarze. Cieszę się, że posty z tej serii komuś się przydają :)
      Pozdrawiam i życzę miłego dnia!

      Usuń
  17. Fajny i przydatny post-nigdy jeszcze nie byłam na tej stronie ☺
    Pozdrawiam i obserwuje
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Przydatne dla początkujących blogerów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja zawsze jakos bałam się grebac w tych wszystkich html :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super poradnik, dzięki. Nie słyszałam wcześniej o tej stronie, ale widzę, że może być bardzo przydatna. :)
    Pozdrawiam!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie jestem dobra w takich rzeczach i nigdy nie umiałam sama poradzić sobie z tego typu sprawami.

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy10:39

    interesting :)
    NEW BLOG! PLEASE FOLLOW ME: YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Szczerze mówić to nigdy nie słyszałam o tej stronie, także dzięki, że o niej piszesz, widzę, że można tam się nauczyć sporo ciekawych rzeczy :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo przydatne! :D

    Zaobserwuj jak się spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny i bardzo pomocny post! Od jakiegoś czasu właśnie chciałam zrobić rozwijane menu, ale jakoś nie miałam czasu żeby do tego przysiąść, a tak to mam motywację i świetny opis co i jak!
    pozdrawiam,
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja w ogóle nie znam się na kodach css, ale małymi kroczkami się tego uczę. Świetny sposób i na pewno komuś się przyda.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie, że robisz takie posty, to dużo pomaga. Ja na razie jestem ciemna w tych rzeczach :D

    nataliacieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. super wskazówki :) na pewno przydadzą się niejednej osobie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo przydatny post ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  30. lubię posty o takiej tematyce. często dowiaduję się czegoś nowego ; )

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. So cool that you know how to web design!

    xoxo
    Rina Samantha
    http://www.andshedressed.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny, a przede wszystkim pomocny post :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie, ze zrobiłaś takiego posta :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. zaraz sobie pójdę w link i popatrzę na coś ciekawego co mogłabym i ja zrobić :) :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna jest ta stronka, znam i często z niej korzystam :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze
Hejt i nieuzasadniona krytyka będą usuwane.
Zdjęcia na blogu są moją własnością i są chronione prawami autorskimi zgodnie z art. 1 ust. 2 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabraniam kopiowania ich i używania we własnych celach bez mojej zgody.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...