sobota

Co najbardziej cenię w innych blogerkach?


Hei! Dzisiejszy post będzie trochę inny niż zwykle. Chcę podzielić się z Wami 5 cechami, które według mnie powinna posiadać każda blogerka (i które osobiście bardzo cenię). Uważam, że taki post nie powinien w ogóle powstać i wszystko, co napiszę poniżej, powinno być oczywiste. Niestety. Są blogerki i blogerki.

1. Kreatywność
Oczywiste? Nie dla wszystkich. Cały czas widuję posty, na które pomysł był skopiowany od innych blogerek (nie mam na myśli zainspirowania się czyimś wpisem, ale bardzo duże podobieństwo tekstów itp.) Zdarza się, że kopiowany jest cały wpis i nikt nie zadaje sobie trudu, żeby chociaż pozamieniać kilka słów (chociaż i to jest karygodne). Jakiś czas temu spotkałam się z notką o 25 ciekawych profilach na instagramie. Nie minęło 5 dni i podobne posty znalazłam na kilku innych blogach. Co ciekawe, ich autorzy w większości stwierdzili, że też wybiorą 25 kont. Niby zwykła inspiracja, ale mnie to jakoś nie przekonuje, dlatego proszę Was - starajcie się być kreatywni i nie ściągajcie postów od innych. Pamiętajcie, że granica między zainspirowaniem się, a skopiowaniem jest bardzo cienka.


2.Szczere komentarze
Mogę się założyć, że w karierze każdego blogera pojawił się przynajmniej jeden komentarz typu 'kopiuj-wklej' czy 'f4f'. Dla mnie to brak szacunku dla autora danego bloga i jego pracy. W komentarzu zawsze starajmy się nawiązać do treści posta.

3. Mało współprac
Brzmi dziwnie? Już tłumaczę. Jak wiadomo powstaje wiele blogów nastawionych tylko na współprace. Liczą się dla nich tylko korzyści materialne i ilość firm, z którymi w danym momencie współpracują. (Kiedyś, na jednym z zagranicznych blogów naliczyłam 23 bannery reklamowe. Nie twierdzę, że wszystkie były aktualne, ale dla mnie nawet 10 kolaboracji to zdecydowanie za dużo). Oczywiście nie mówię, że mamy całkowicie z tego zrezygnować i współprace są złe. Chcę tylko, żeby zachować umiar. Mam nadzieję, że wiecie, co chciałam Wam przekazać.

4. Dopracowane posty
Uwielbiam czytać posty, w których widać wkład pracy autora. Uwierzcie, że jeżeli wpis jest robiony w pięć minut, to od razu to widać, dlatego lepiej poświęcić na coś więcej czasu i zrobić to na 100% swoich możliwości.

5.Mądre treści
Jeżeli wasz blog nie jest typowo tematyczny i piszecie w nim o wszystkim, to dobrze jest przynajmniej raz na jakiś czas umieścić jakiś wartościowy wpis, który może nas czegoś nauczyć czy skłonić do refleksji. Lekkie posty są bardzo fajne, ale mała odmiana nie zaszkodzi.

A co Wy najbardziej cenicie w innych blogerkach?

57 komentarzy:

  1. Podpisuję się pod tym calkowicie :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Szczere komentarze .. no właśnie ;) Ja nie lubię na przykład jak blogerzy/blogerki komentują dany post w dwóch słowach i dołączają do tego link do swojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy17:11

    Naprawdę piękny blog i moim zdaniem warte uwagi słowa o szacunku da blogerów i kreatywności!
    Zdjęcia mi się sero podobają i zostanę na dłużej!
    Wpadnij do mnie: https://emi-chan-magicworld.blogspot.com/
    Jeśli masz aska to wpadnę:3
    XOXOXOXO
    Emi Chan

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczere opinie są bardzo ważne - zwłaszcza przy produktach otrzymywanych w ramach współpracy. Nie chce mi się wierzyć, że komuś pasuje każdy jeden otrzymany kosmetyk bez względu na skład czy firmę. Zawsze znajdzie się coś gorszego, ale niektórzy wychwalają wszystko jak leci.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczere komentarze i dopracowane posty to jest najważniejsze :) Nie lubię kiedy jedna osoba cały czas wkleja ten sam komentarz pod każdym postem i na innych blogach.

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Tematyczne komentarze... No właśnie... Niestety, ale w polskiej blogosferze to bardzo rzadkie zjawisko a szkoda... Ja cenię sobie jeszcze szacunek do czytelnika, umiejętność przyjmowania UZASADNIONEJ (nie mylić z hejtami) krytyki. :)
    Z całą resztą się zgadzam.
    Pozdrawiam,
    Haniko
    http://www.przygodyashley.net/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładnie, zgadzam się z Tobą w każdej kwestii :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczere komentarze to chyba najważniejszy punkt :) Najgorsze jest kiedy ktoś w komentarzu pyta o coś co jest napisane w poście..(wiadomo że nie przeczytał).
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. W sumie zgadzam się chyba ze wszystkimi punktami.
    Sama szczerze komentuje innym blogerom i miło mi by było, gdyby również to robili. Ostatnio dostałam tak chamski SPAM, że usunęłam to od razu. "Cześć. Zapraszam do mnie na nowe opowiadanie". Ani jednego słowa dotyczącego posta i jak tu się za przeproszeniem nie wkurwić:)
    Moim zdaniem może mieć i nawet 10 współpracy, jeśli każdy post to nie jest tylko współpraca i klikanie w linki. Raz na jakiś czas w porządku, takie uzupełnienie bloga, ale bez przesady.
    Bardzo fajny pomysł na post :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy14:24

    Przyznam szczerze, że pierwszy raz spotykam się z takim postem. Już masz u mnie plusa za kreatywność ;) W innych blogerkach cenię chyba najbardziej szczere komentarze oraz dopracowane posty :) Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja najbardziej cenię po prostu wiedzę :) Ale też ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kreatywność jest bardzo ważna!:D
    katemi21.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny wpis:-)
    Ja czytając posty bardzo lubię orginalność i szczerość oraz troche lifestylu;-)
    Nie lubię natomiast kopiowania postów-tu zgadzam się z Tobą że granica między inspiracją a kopiowaniem jest baaaardzo cieniutka(nie trafiłam na taki post na szczęście).
    I komentarze-co innego notatka,a co innego komentarz typu "Poobserwujemy?" "Może wspólna obserwacja?"-Lubię gdy w komentarzach natomiast jest "... Pozdrawiam i zapraszam" ;-)
    Śliczne zdjęcia :-*
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczerość komentarzy jest ważna, irytujące jest to jak ktoś komentuje wszystkie blogi tą samą treścią.. posty są po to żeby je przeglądać i w końcu zwrócić uwagę na ich treść :P
    Liczymy, że zajrzysz też do nas :)
    http://podhalanskieblogerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie najważniejsza jest właśnie kreatywność jak i szczerość w komentarzach. Spotkałam się raz tym, że post na pewnym blogu z postem w którym był sam tekst, jak brzmiał jeden komentarzy? "Ładne zdjęcia! Zapraszam do mnie" i 10 linków...
    Bardzo ładna stylizacja. Uwielbiam czarny. ♥

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Dokładnie! Cenie to samo co Ty w blogach! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. U Blogerów cenie podobne wręcz te same cechy! Od wołam się do jednej z nich. Jeśli chodzi o komentarze, są dla nas bardzo ważne bo są podsumowaniem naszej pracy, że kogoś za zainteresowaliśmy jest to bardzo miłe gdy ktoś docenia naszą pracę. Ja zawsze staram się czytać dokładnie czasami kilka razy posty blogerów i wypowiadać się na temat jaki przykładowo opisali i jak kto piszę tylko fajny post zapraszam do mnie to robi się nawet smutno...
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawy wpis :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgadzam się z tym, co napisałaś.
    Szczere komentarze to podstawa, docenienie pracy włożonej w stworzenie wpisu. Są też dla mnie dużo motywacją do dalszej pracy.
    Świetny wpis- gratuluję. :)
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgodzę się z każdym podpunktem, a przede wszystkim do kopiowania tekstu i wklejania do swojego wpisu. Zgodzę się też z komentarzami (nieszczerymi) np. ,,Ciekawy wpis zapraszam do mnie'' i takie komentarze pod 50-sięcioma innymi blogami.
    Świetny post, śliczna koszulka :)
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Amazing top darling!
    Kisses, Paola.
    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  23. Szczere komentarze, naprawdę to jest dla mnie największa radość :) komentarz nie musi być długi, ale by nie zawierał tylko kilku słów "super blog zapraszam do mnie" bo strasznie mnie to dobija. Ale jaki komentarz dostaję taki zwracam więc mam nadzieję, że chodź trochę uleczę spamerów :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. również zwracam uwagę na te cechy, o których piszesz :) szczerze dziwię się osobom, które kopiują czyjeś posty :) nie rozumiem tego, po co na SWOIM blogu umieszczać coś, co do nas nie należy i czego sami nie wymyśliliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. 23 bannery? Zaśmiecanie bloga trochę

    dosiakot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Niestety coraz częściej spotyka się bloggerów którzy podążają tylko za fejmem i nie widzą nic poza ilością komentarzy i obserwacji. Ludzie, opamiętajcie się. Pewnie się potworzę, ale jeden stały czytelnik, który zawsze przeczyta od deski do deski, szczerze skomentuje, a co najważniejsze wyniesie coś z posta, jest o wiele, wiele więcej wart niż ilość nieszczerych komentarzy.
    Ceńmy sobie też kreatywność. Prawie na każdym blogu, na który wejdę widzę posty z serii inspiracje, ulubieńcy miesiąca, a ostatnio nawet spotkałam się z wpisami o tematyce "Moja codzienna rutyna". To się powoli staje już nudne. Oczywiście, raz za czas przeczytam coś o czyiś ulubieńcach itp. Ale może warto wprowadzić jakiś nowy pomysł?

    N.W.

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy20:01

    Podpisuję się obiema rękoma, nogami i językiem też mogę!

    http://millkeyshake01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja sie podpisuje pod kreatywnością i dopracowaniem postów <3 Mega fajny wpis!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/white-boho-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Jako studentka filologii lubię jak posty na blogu po prostu przyjemnie się czyta. 😊

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy17:12

    Podziwiam blogerki, które piszą systematycznie. Nie ważne, czy raz na trzy dni, czy raz na miesiąc. Ja niestety cały czas próbuję się tego nauczyć :) Zapraszam do siebie: http://makeupcoscokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ciekawy post, mam podobne zdanie - sama nie lubię blogów, które są nastawione tylko i wyłącznie na współprace, poza tym wolę kilka komentarzy, które nawiązują do postu niż kilkadziesiąt typu "kopiuj-wklej". :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Great post dear! Your look is so pretty ♥
    Kisses.

    http://elrincondepaulagc.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  33. Najbardziej w blogerkach cenię sobie prawdziwość - to, że kiedy czytam post wiem, że jest on napisany pasją, nie dla zasady, czy osiągnięcia fejmu.

    https://theluucky13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. trafne. :) ja nigdy nie pisałam komentarzy typu l4l :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Całkowita racja :) I co do komentarzy "kopiuj-wklej", to cieszę się, że jeszcze nigdy tak nie postąpiłam i wszystkie takie, które pojawiają się pod moimi wpisami, od razu usuwam.

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Irytują mnie tego typu komentarze. Większość "blogerek" nie czyta wpisu, tylko leci tak jak napisałaś, czyli kopiuj wklej. Najbardziej ich ulubionymi komentarzami są "super blog/post, zapraszam do mnie'
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Irytują mnie tego typu komentarze. Większość "blogerek" nie czyta wpisu, tylko leci tak jak napisałaś, czyli kopiuj wklej. Najbardziej ich ulubionymi komentarzami są "super blog/post, zapraszam do mnie'
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgadzam się z tym co napisałaś :* Kreatywność i poświęcenie czasu jest ważne :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiękny Blog *.*
    Coś czuję,że będę wpadała tu częściej <33
    Co powiesz na wspl obserwacje ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wpis się podobał (wiedziałam, że pojawi się tu taka osoba ;D).

      Usuń
  40. Bardzo mądry tekst. Masz racje. Zgadzam się z Tobą.
    W blogosferze żeby przetrwać trzeba się napracować.
    Nie jest łatwo każdemu dogodzić, ale jeśli się staramy,
    dbamy o blog i czytelników to oni chętnie się odwdzięczają.
    Daje mi to dużo motywacji wtedy ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgadzam się z Tobą. Również nie lubię, gdy ktoś skomentuje "super wpis" + link. To naprawdę demotywujące. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  42. Generalnie muszę się z Tobą zgodzić w każdej kwestii , oprócz współprac z jednej strony rozumiem co chciałaś przekazać chyba i mnie też dziwią osoby , które łapią się wszystkiego jak leci , jednak jeśli pojawiają się fajne propozycje współprac to czemu by nie skorzystać ::)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to chciałam przekazać. Nie lubię nadmiaru współprac, ale jeśli pojawi się jakaś ciekawa oferta, to przecież nikt nie zabroni nam z jej skorzystać :)

      Usuń
  43. Podpisuję się pod tym wszystkimi czterema kończynami ;D

    OdpowiedzUsuń
  44. Podpisuję się pod Twoim zdaniem! Sama wprost nienawidzę identycznych komentarzy, które pojawiają się na co drugim blogu...aż wszystkiego się odechciewa.

    Pozdrawiam,
    Karolina [blog]

    OdpowiedzUsuń
  45. tak, tak, tak! wreszcie ktoś o tym napisał.. właśnie mnie najbardziej denerwuje pisanie komentarzy w dwóch słowach, "żeby tylko było" i doklejanie linka do swojego bloga.. jeszcze raz- świetny wpis. Obserwuję! :))

    http://fashioneasiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Tak, zgadzam się. Komentowanie tylko po to, żeby się zareklamować jest bez sensu, wolę mieć prawdziwych czytelników, których ciekawi to co piszę.

    Mój blog <--

    OdpowiedzUsuń
  47. Oo, dokładnie;D Aczkolwiek jak mam akurat tak, że posty, które piszę w 5 minut są bardziej szczere niż te dopracowane :) Wynika, to z tego że piszę z chwili i nie zastanawiam się co powinnam dodać, co jest niewłaściwe i takie tam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. cenię dokładnie to samo :D
    inspirowanie się jest super, to ważna część życia, ale faktycznie, niektórzy mylą to z kopiowaniem. nie mam problemów z czytaniem wpisów na podobne tematy, ale czasem widać ,że coś jest identyczne i to trochę niesmaczne :/
    świetny pomysł na post, super zdjęcia!
    pozdrawiam, zapraszam :)
    http://stylowana100latka.blogspot.com/2017/06/jak-kupowac-w-lumpeksach.html

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgadzam się z Tobą, według mnie blogowanie powinno być pasją, a wtedy nie będzie problemu z ciekawymi wpisami, zaufanymi czytelnikami, a zyski takie jak współprace będą tylko dodatkiem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie sposób się nie zgodzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Też uważam, że blog nie powinien być powierzchnią reklamową, dlatego zazwyczaj omijam blogi, na których banner jest dosłownie na bannerze. Najbardziej cenię osoby, które naprawdę mają coś do powiedzenia i są rzetelne, oraz wkładają serce w tworzenie treści i dbają o każdy szczegół ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze
Hejt i nieuzasadniona krytyka będą usuwane.
Zdjęcia na blogu są moją własnością i są chronione prawami autorskimi zgodnie z art. 1 ust. 2 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabraniam kopiowania ich i używania we własnych celach bez mojej zgody.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...