poniedziałek

Q&A Nietypowe pytania



Hej! Dzisiaj przygotowałam posta z odpowiedziami na pytania, które dostawała od Was na meilu, asku i blogu. Wybrałam tylko te, które wydały mi się najciekawsze, oraz te, które w pewien sposób mnie zaskoczyły. Chciałam uniknąć Q&A, które za sprawą pytań typu "Czy masz psa" stałoby się po prostu nudne. Mam nadzieję, że mi się to udało, a Wy dowiecie się czegoś nowego.

1.Dlaczego odrzucasz tak dużo współprac?
Współprace traktuję jako dodatek do bloga i nie chcę nimi zaśmiecać strony. Gdyby nie to, że obecnie współpracuję z 3 firmami, pewnie zgodziłabym się na niektóre propozycje, ale trzy kolaboracje to dla mnie zdecydowany max (uważam to nawet o jedną za dużo, ale już nie długo skończę wypełniać wszystkie obowiązki wobec jednej z firm i kończą swoją przygodę z nią). Zależy mi, aby mieć czas na pisanie innych wpisów.

2.Jesteś duszą towarzystwa czy raczej wolisz samotność?
Dusza towarzystwa? Zdecydowanie nie. Nie lubię tłumów wokół siebie. Najbardziej cenię sobie rozmowy z jedną czy dwiema osobami jednocześnie. Chwilę samotności też mi nie przeszkadzają, ale staram się z nimi nie przesadzać.

3.Czy Twoje opinie o różnych produktach są szczere?/Czy kiedykolwiek miałaś propozycję współpracy od firmy, która wymagała tylko pozytywnych opinii na swój temat?
Moje opinie zawsze są szczere. Jeśli coś w danym produkcie mi się nie podoba, lub mogłoby być wykonane lepiej, informuję Was o tym. Nigdy też nie współpracowałam (i nie zamierzam) z firmą, która wymaga tylko pozytywnych opinii na swój temat. Jeśli jednak ktoś nadal wątpi w moją szczerość, zapraszam do poczytania postów z kulisów współprac.


4.Poleć jakąś piosenkę.


The Weeknd - I Feel It Coming


5.Jak najbardziej lubisz się ubierać?
Wszystko zależy od mojego humoru. Zazwyczaj lubię się ubierać po prostu wygodnie. Często łączę sport z elegancją lub wybieram kroje, które nie są zbyt popularne. A superstary, boyfriendy i bluzki z motywem kosmity to zdecydowanie nie moja bajka (ogólnie nie lubię rzeczy, które ma co druga osoba).


6.Co w tobie najbardziej denerwuje innych ludzi (według ciebie)?
Hmm... Od czasu do czasu ludzie zwracają mi uwagę na to, że chodzę wyprostowana i często z głową do góry (również jak modelka). To po prostu śmieszne, ale dla nich to oznaka wywyższania się. Dla mnie to zwykły styl chodzenia i jeżeli coś oznacza, to tylko pewność siebie.

7.Trzy dziwne rzeczy, których nie lubisz.
Ten wyraz 'dziwne' bardzo mi się tu spodobał, haha. Nie lubię zmywać makijażu oczu (głównie chodzi mi o tusz i cienie),  przymierzać ubrań i butów.

8.Jakie są twoje ulubione perfumy?
I tu znowu wszystko zależy od humoru. Najczęściej używam Incandessence i Sweet like candy (które swoją drogą bardzo się od siebie różnią).


9.Czy wiążesz swoją przyszłość z blogiem?
Wątpię, żebym dała radę utrzymać się z bloga (zwłaszcza, że praktycznie nie mam z tego żadnych pieniędzy). Myślę jednak, że jeszcze przez bardzo długi czas będzie to moje hobby, którego nie zamierzam zaniedbywać.

10.Jak wybiłaś się na blogu? Masz na to jakiś sposób?
Miło mi, że ktoś tak to określił, jednak ja nie uważam, żebym się jakoś specjalnie wybiła. Swój blog zaliczam do tych średnio popularnych. Myślę jednak, że szczere posty z pomysłem i kreatywność mogą okazać się kluczem do sukcesu.


11.Jaki jest twój ulubiony sklep?
Ubrania - Sinsay
Buty - Deichaman
Kosmetyki - Rossmann
Perfumy - Douglas

46 komentarzy:

  1. Fajne Q&A. Też nie lubię tłumów wokół siebie. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe odpowiedzi. Z przyjemnością mi się je czytało. :) Osobom z Twojej byłej klasy nie powinien przeszkadzać fakt, że prowadzisz bloga. To przecież Twój wybór.
    MÓJ BLOG (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, ale cóż... Niektórym potrafił przeszkadzać fakt, że ktoś źle dobrał ubrania, a to już chyba coś o nich mówi ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Super odpowiedzi :) Ja dużo bardziej wolę być sama niż w tłumie :D

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przyjemnie czyta sie odpowiedzi :)
    Czekam na wiecejj, obserwuję :)

    beyourselfthreel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne Q&A! Nie nudziłam się czytając Twój post. :) Na pytanie nr 2 też bym tak odpowiedziała. Z piosenek, które wypisałaś znam i lubię prawie wszystkie, najbardziej "There's Nothing Holdin' Me Back" oraz "Attention". <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaintrygowało mnie to pytanie o klase. Też nie byłam za bardzo zaakceptowana w klasie. A dlaczego? Bo jestem szczera. Teraz to jest dla mnie śmieszne. Wole naprawdę powiedzieć prawdę, a nie kłamać.
    Pozdrawiam :)
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. mam podobnie z współpracami ; ) niektóre po prostu nie pasują do charakteru mojego bloga
    super post!

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie czytało się Twoje odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne odpowiedzi, moim zdaniem widać, czy opinia jest szczera, czy nie, bo nie szczere opinie są moim zdaniem takie trochę naciągane ,,jakie to cudo''
    A to, że ludzi denerwuję to, że chodzisz wyprostowana, jest moim zdaniem trochę dziwne.
    Bardzo fajne Q&A i fajnie się czytało
    Pozdrawiam
    Pozdrawiam

    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Q&A w twoim wykonaniu to rewelacja, same ciekawe i wyselekcjonowane pytania a nie tak jak mówisz "czy masz psa", można się dowiedzieć tego co myślisz :) a ja z tych pytań i odpowiedzi wiele dowiedziałam się o tobie. Pewnie na niektóre z podanych pytań odpowiedziałabym tak samo albo bardzo podobnie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Na część z tych pytań odpowiedziałabym podobnie. :) Też nie lubię zbytnich tłumów wokół siebie, ale z drugiej strony jestem osobą, która musi mieć przy sobie osobę, której może się wygadać. Chociaż nie powiem czasem lubię pobyć też w samotności.
    Nie przejmuj się klasą, a konkretniej tymi osobami. Jeśli nic złego im nie zrobiłaś to naprawdę nie masz powodu się przejmować. Zawsze znajdą się wokół nas osoby, które znajdą dziurę w całym, a to, że prowadzisz bloga, albo chodzisz prosto (!) to nie powód do zazdrości, według mnie.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o chodzenie prosto, to nie mam tu na myśli tylko klasy (właściwie większość osób zwracających mi na to uwagę nie jest ze szkoły) :)
      Ale masz rację, zawsze znajdzie się ktoś, komu coś się nie spodoba. Ludzi nie zmienimy.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  12. jeśli chodzi o numer 4 to nigdy si nie dowiesz o co ludziom chodzi.. :p powody mega błahe ;/
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny post-lubie takie czytać 😃
    Klasą się nie przejmuj-dziwiły mnie zawsze takie osoby które nie lubią innych z powodu gustów muzycznycych...😵
    Nr 5-sama lubię kilka tych piosnek a moim ostanim numerem 1 jest Charlie Puth-Attention💞
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój ubiór też zależy od humoru :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne odpowiedzi :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe odpowiedzi. Jeszcze 3 lata temu kiedy bylam w gimnazjum i prowadzilam innego bloga, sporej grupce osob z mojej szkoly nie podobalo sie to ze takowego mam, wysmiewaly mnie ze nikogo nie obchodzi to co tam zamieszczam, a komentarze pewnie pisze z fejkowych kont sama sobie... Szybko zrezygnowalam i odpuscilam pisanie go. Teraz ta chec powrocila i szczerze powiem ze nie przejmuje sie tym ze ktos np. mnie wysmiewa.
    everything-is-a-choice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też to nie obchodzi i dzięki temu blog jest aktywny już 4 rok :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  17. Lubię takie posty, ze względu na to, że można czegoś więcej dowiedzieć się o autorze bloga :)
    Na 3 pytanie, odpowiedziałabym tak samo :D
    Zapraszam do wspólnej obserwacji.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne odpowiedzi, odnośnie powodu, dla którego Twoja była klasa Cię nie polubiła to uważam,że jest głupi i dziecinny - dobrze, że się tym nie przejęłaś :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne odpowiedzi! Również nie przepadam za zmywaniem makijażu oczu :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  20. współczuję takiej klasy, ale ważne że się nie załamałaś i nadal robisz to co lubisz :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny post ;) tez nie lubię tłumów wokół siebie ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy16:27

    Ciekawe pytania i fajnie czytało się Twoje odpowiedzi. W szczególności odpowiedź na 7 pytanie mnie troszkę rozśmieszyła. Ludzie naprawdę potrafią się przyczepić prawie, że do wszystkiego, nawet do tego jak się chodzi. Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Faktycznie ciekawe pytania i odpowiedzi :). Czasem lubię mieć chwilę spokoju, tylko dla siebie, jednakże czas spędzony z przyjaciółmi też jest dla mnie ważny. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  24. Hehe ;D Też nie znoszę przymierzać butów ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy21:47

    Fajnie, że postanowiłaś odpowiedzieć na te pytanka, bo można się dowiedzieć przez to wielu rzeczy o tobie :) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ciekawe pytania i odpowiedzi :) ja również nie lubię zmywać makijażu i przymierzać rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Także nie lubię tłumów :) Fajne odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo dobre pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne pytania i odpowiedzi :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/07/jezioro-roznowskie-i-rozowy-flaming.htm

    OdpowiedzUsuń
  30. tez lubię kupować ciuchy w new yorkerze;)
    obserwuje! pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubię takie posty! Super pomysł:)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Rzeczywiście pytania typu "Czy masz psa?" są już dość słabe, bo autor nie może kompletnie się na nie wypowiedzieć w dłuższy sposób ;)
    1. Widzę, że mamy podobne zdanie. Nie lubię brać tony współprac, bo na blogu byłby po prostu śmietnik, którego nie chce. Nie wyobrażam sobie mieć 10 współprac na raz. Ciekawi mnie, co to za firma, o której napisałaś :)
    2. Ja również nie jestem duszą towarzystwa. Zdecydowanie wolę grono najbliższych osób.
    3. Nie rozumiem współprac, gdzie autor musi pisać pozytywnie o danym produkcie. Coś się nie podoba to powinien śmiało o tym mówić.
    4. Myślałam, że w jakiś sposób Ci to przekazali. To chyba nawet moje pytanie było. Przepraszam, jeśli w jakiś sposób Cię uraziło.
    5. Wszystkie piosenki znam, a szkoda, bo posłuchałabym czegoś nowego :(
    6. Też staram się unikać ubrań takich jak mają inni. Raz na jakiś czas czemu nie. Ale ciągle? Zdecydowanie nie.
    7. Jeśli ktoś się czepia o takie bzdety to ja nie mam pojęcia, co Ci ludzie mają w głowach. Totalna żenada.
    8. Ja chyba nie umiem odpowiedzieć na pytanie jakich dziwnych rzeczy nie lubię. To dziwne jakoś mnie ogranicza, haha :D
    9. Ja to tam totalnie nie znam się na perfumach.
    10. Miło będzie czytać Twojego bloga również za parę lat :)
    11. Tylko, żeby jeszcze wszyscy czytali te szczere posty z pomysłem i kreatywnością ;)
    12. Sklep z butami i kosmetykami się zgadza, a z ubraniami zdecydowanie New Yorker i Sinsay :)

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło mi o sklep New Arriwal Dress. Zdecydowanie nie polecam współpracy z nimi ;)
      Spokojnie, to pytanie mnie nie uraziło. Raczej skłoniło do przestudiowania ostatnich trzech lat i koniec końców do wniosku, że trafiłam na bardzo niedojrzałe osoby :)
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  33. Ah, szkoda, że na blogu nie można "wyżyć" :) chciałabym, ale to może za pięć lat, jak przekroczę pół miliona wyświetleń :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Również lubię kupować ubrania w szachownicy,a perfumy najbardziej lubię z Douglas.Dziękuję za wizytę u mnie :)
    chemiczna-pilotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajnie, że odpowiedziałaś na takie niestendardowe pytanie. Dobrze, że nie przejmujesz się tą dziecinadą w gimnazjum.
    Ja też nie lubię zmywać oczu! :D

    Obserwuję ♥
    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  36. Loving your weekend playlist babe! I saw the Weeknd in concert and he was so amazing!

    xoxo
    Rina Samantha
    http://www.andshedressed.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Też jestem zdania, że jakiekolwiek współpracę powinny być dodatkiem do bloga, a nie zarabianiem pieniędzy i nachalnym promowaniem sklepów i produktów. Ja np. kilka dni temu odmówiłam współpracy z Zaful chociaż asortyment mają naprawdę ciekawy i wiele rzeczy przypadło mi do gustu ;) to jednak skupiam się na tematach lifestyle a nie modowe, a jednak taka współpraca oczekiwałaby ode mnie wzmianek o ich sklepie, ubraniach, linkach, klikach i co tam jeszcze.. co do klasy to cóż, dziwne podejście. Raczej na ogół powinni Cie wspierać w prowadzeniu bloga, podpowiadać co mogłabyć dodać/zmienić.. no ale niektórzy różnie reagują na szczęście i sukces innych. Obyś była sila i wytrwała w prowadzeniu bloga, bo 4 lata to sporo czasu ☺

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajny pomysł na post, można lepiej się poznać ;)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawe odpowiedzi ☺

    OdpowiedzUsuń
  40. I to się ceni, szczerość w postach! U mnie np. jedna z współprac przebiegła tak, że przysłali ciuchy, okazały się beznadziejne, tak je opisałam i zakończyłam współpracę. Niestety mało jest takich blogerek, a większość chcę tylko na blogu zarobić jak najwięcej. Oczywiście nie mam w zamiarze nikogo tu urazić, ale takie są realia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze
Hejt i nieuzasadniona krytyka będą usuwane.
Zdjęcia na blogu są moją własnością i są chronione prawami autorskimi zgodnie z art. 1 ust. 2 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabraniam kopiowania ich i używania we własnych celach bez mojej zgody.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...