niedziela

DBzP #8 Jak wstawić gadżet nad nagłówek bloga?

Hei! Dziś pokażę Wam, jak zyskać dodatkowe miejsce na gadżet nad nagłówkiem. Sposobów jest klika, ale ja wybrałam jeden z prostszych.
Wchodzimy w 'Motyw' i 'Edytuj kod HTML'. Potem szukamy widżetu Header i linijek zaznaczonych na zdjęciu niżej.

Kliknij w zdjęcia, aby uzyskać lepszą jakość. 

Zamiast słowa 'no' wpisujemy 'yes', a zamiast '1', '2'. Ma to wyglądać tak jak poniżej.


Zapisujemy zmiany, wchodzimy w układ i widzimy nowe miejsce na widżet (można wstawić tam np. pasek stron. O tym w następnym poście z tej serii).

Uwaga! Jeśli nie jesteś pewien swoich umiejętności, stwórz kopię zapasową bloga. W razie pytań i problemów piszcie na mój meil paulan.01x@gmail.com lub skontaktujcie się ze mną poprzez instagram lub snapchat paulanblog.

32 komentarze:

  1. Troche majstrowalam przy tworzeniu swojego szablonu i jakos nigdy nie zauwazylam w opcji edytowania motywu tego "przejdz do..." 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, że zrobiłaś taki post :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jak się okazuje nie jest to takie trudne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja wole miec to pod nagłówiem :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/simple-look.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś próbowałam zrobić taki 'gadżet', ale niestety nie udało mi się. Może skorzystam. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. To prosta sprawa, wystarczy tylko chcieć coś zacząć działać :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy21:47

    nice blog
    really Amazing outfit sweet heart
    MY SITE.
    http://viktorianekta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. HAhah dla mnie te kody to czarna magia, w kilku się orientuję, ale niektóre są mega trudne.
    Bardzo pomocne :)
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie takie modyfikacje na blogu to czarna magia,kompletnie się na tym nie znam.Dlatego cieszę się,że zamieściłaś ten wpis,przyda się wielu osobom :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem zielona w tych sprawach , a szkoda bo to przydatne umiejętności :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna rada dla początkujących bloggerów. ;) Dzięki temu blog (zwłaszcza te lifstyle i modowe) wygląda schludniej.
    Pozdrawiam!
    Haniko
    https://przygodyashley.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. oj ja potrzebuję dużo rad odnosnie dobracowania stronki bloga!!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo przydatne informacje ;) a kopię zapasową warto utworzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakoś zawsze wolałam gadżety pod nagłówkami :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Adorei a dica Paulan, é sempre bom recapitular o passo a passo.

    Um beijo,

    www.purestyle.com.br

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo przydatny post. Chciałam zrobić raz gadżet nad nagłówkiem bloga. Trochę się bawiłam w HTML (koszmarne przeżycie :D), jednak z niego zrezygnowałam. Jakoś totalnie nie przypadło mi to do gustu. ;)

    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie, że o tym napisałaś. Na pewno wielu osobom ten post pomoże! :*
    katemi21.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam posty w twoim wykonaniu odnośnie szablonów i designów bloga.
    Wszystko napisane zrozumiale, są zdjęcia, można się bardzo łatwo
    zainspirować :) Naprawdę rewelacyjny pomysł, pewnie wiele osób
    z tej porady skorzysta :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo przydatny post :)
    U mnie nowy post kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Post na pewno przyda się wielu osobą :)

    Pozdrawiam ~ Blue Butterfly

    OdpowiedzUsuń
  21. super pomysł na posta, bardzo przydatny
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. przydatny post:-)
    Ja tam wole nie dotykać kodów HTML-kilka razy próbowałam coś tam majstrować
    i za każdym razem kończyło się to źle:-)
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. very good post :) thanks for the share

    !
    New post - OOTD

    Check out my ♥Instagram ,Bloglovin

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy18:48

    Bardzo przydatny post! Być może kiedyś mi się przyda :D
    Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Przydatny post :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Komuś na pewno się przyda :) Osobiście wolę pod ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo fajny wpis! aktualnie nie zamierzam wprowadzać takiej zmiany, ale jak mnie najdzie na odświeżenie designu to skorzystam :3
    pozdrawiam i zapraszam :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze
Hejt i nieuzasadniona krytyka będą usuwane.
Zdjęcia na blogu są moją własnością i są chronione prawami autorskimi zgodnie z art. 1 ust. 2 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabraniam kopiowania ich i używania we własnych celach bez mojej zgody.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...