wtorek

The light is coming



Hej! Wiem, że ostatnio robię większe przerwy między wpisami (około 8-9 dni zamiast 7), ale jeśli chodzicie do szkoły, to doskonale wiecie, że jest to spowodowane zbliżającym się końcem roku szkolnego. Niestety tym razem nauczyciele zamiast 'zawalić' nas masą zapowiedzianych sprawdzianów i kartkówek, zarzucili nas dodatkowo masą niezapowiedzianych sprawdzianów i kartkówek. Po siedmiu lekcjach dziennie prowadzonych w temperaturze powyżej 25 stopni idzie się wykończyć, dlatego tym bardziej czekam na wolne (już pojutrze ♥) i na koniec wystawiania ocen (wtedy najgorszym problemem będzie 40-minutowa jazda w rozgrzanym do granic możliwości autobusie, ale spokojnie, dam radę, haha). Musimy być cierpliwi, ale już niedługo... 
Mimo to po jednym z takich męczących dni znalazłam w sobie jeszcze trochę motywacji i zrobiłam 5 sesji w plenerze w ciągu jednego popołudnia. W końcu! Efekty jednej z nich możecie oglądać w tym poście (co prawda wstawiam tylko dwa, ale reszta już czeka na swoją kolej). Robiła mi je siostra, która potrzebowała coś na zajęcia do szkoły, tak więc upiekłyśmy dwie pieczenie na jednym ogniu. Ona zaliczyła projekt na szóstkę, a ja mam co wstawiać na bloga czy instagrama :)

Na koniec chciałabym przedstawić Wam jeden z moich pomysłów na przyszłe posty. Chodzi o Q&A, przy czym pytania mają być związane z blogowaniem, współpracami i ogólnie rzecz biorąc rzeczami związanymi z blogosferą i działalnością internetową. Przy okazji odpowiem teraz na jedną propozycję, która pojawiła się pod ostatnim postem z Kulisów współprac. Jedna z Was zaproponowała mi, abym stworzyła artykuł o tym, jak pisać maile do firm (takie z propozycją współpracy), lub jak szukać ciekawych ofert. Niestety nie mogę się w tym temacie wypowiedzieć, ponieważ nigdy nie pisałam do firm i nie szukałam współprac. Zawsze to firma pisała do mnie, a ja w zależności od tego, czy odpowiadała mi tematyka i warunki współpracy, oraz czy miałam czas i ochotę, zgadzałam się na propozycje bądź nie (częściej to drugie, haha). Nie bloguję dla zysków, ale jeżeli dostanę ciekawą ofertę, to czasem zrobię sobie taką odskocznię od 'zwykłych' wpisów :)

Pamiętajcie o zadawaniu pytań! Z góry dziękuję ♥



A tu macie coś z kwietnia, miałam chyba dobry dzień na zdjęcia :D

34 komentarze:

  1. oj też chce wolne ja mam jeszcze z 1,5 tygodnia i koniec hah zjawie się na zakończeniu roku dopiero hah
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ta tunika <3
    Pozdrawiam i zapraszam 💝 www.aliviastyle.blogspot.com 💝

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy10:33

    U mnie jest tak samo - masa sprawdzianow i kartkowek. Jeszcze ta pogoda, która zniecheca do nauki ..
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy15:00

    Bardzo ładne zdjęcia i śliczna bluzeczka ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że czasy szkolne mam już za sobą :) Bardzo dobrze wspominam, ale teraz jakoś człowiek ma więcej czasu na wszystko :) Każdy musi swoje przejść, więc przejdziesz i Ty :)

    Nie znam Cię jeszcze na tyle dobrze, żeby zadawać pytania, ale blog strasznie mi się spodobał! Rozejrzałam się już co nieco i zostaję na dłużej!

    Również jestem ciekawa tematu współprac! Czekam na nowy post odnośnie tego wątku! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze zdjęcie wyszło super! :) U mnie, na studiach też mam teraz trochę nauki i muszę dokończyć różne projekty. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki za koniec roku szkolnego ☺✊✊
    Ładne zdjęcia ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia na sprawdzianach, oby wszystko poszło jak najlepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W takim razie mam nadzieję, że jakoś przetrwasz do tego zakończenia roku i będziesz zadowolona ze świadectwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia !
    Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. SO Beautiful post, from beginning to end of post
    TileMode is your one-stop-shop for Kitchen, bathroom floor and wall tiles - with a huge range of colors, sizes, styles and finishes, View our large selection of glass, stone, marble, metal and other discount priced tile

    OdpowiedzUsuń
  16. You're so beautiful, I love your top!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  17. That top is so cute!!
    http://sugarcoatedbears.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia!
    1)Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?
    2) Jak wyobrażasz sobie siebie za 10 lat?
    pozdrawiam, MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Przesiadywanie w szkole tyle godzin jest męczące szczególnie w takiej temperaturze :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna ta tunika :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! Bardzo ładnie wyglądasz <333

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudna sukieneczka *-*

    OdpowiedzUsuń
  23. Lovely outfit.
    Nice pics.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Lecę od razu na te stronę. Co prawda nie mam pieniędzy na razie, ale jak mi przypadkiem coś w oko wpadnie to.. :P
    A jazda autobusem w takich temperaturach ze spoconymi ludzmi to koszmar..
    Buziaki! x
    http://coachingowe-prdlnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta tunika mega mi się podoba :) *.*
    Obserwuje i zapraszam do siebie :
    https://typdziewczyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. I love that blue and that tunic is so cute. I just follow your blog. Can we follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja od dziś mam urlop do poniedziałku, a 2-tygodniowy urlop mam sierpień/wrzesień więc jak wszyscy uczniowie będą odpoczywać, wyjeżdżać, zwiedzać, to ja będę ciężko pracować, ale niestety chodząc do szkoły chciałam być "dorosła" więc mam za swoje. Jedyny plus pracy to to, że mam wypłatę :D super zdjęcia, chciałabym mieć kogoś, kto pocykałby mi fotografie, niestety jestem jedynaczką :D Musze szukać w dalszych kręgach :D Chętnie zadam pytania do Q&A
    1. Jaka była twoja historia związana z powstaniem bloga? Jak to się zaczęło?
    2. Czym jest dla ciebie blog?
    3. Czy jest równica między blogosferą z czasów kiedy zaczynałaś blogować a blogosferą obecną?
    4. Co lubisz w blogach innych?
    5. Czego nie lubisz w blogach innych?
    6. Co denerwuje Cię w blogosferze?
    7. Co wiążesz z przyszłością bloga?
    8. Skąd czerpiesz pomysły na wpisy?
    9. Twoja największa blogowa inspiracja?
    10. Napisz ciekawą anegdotkę/historię związaną z twoim blogiem :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeszcze troszeczkę i będziesz mogła odpocząć. Ja nie mam szkoły ani wolnego, które trwa 2 miesiące, ale w lipcu jadę na urlop do Polski więc też sobie odpocznę przez 20 dni! Nie mogę się doczekać, zwłaszcza, że teraz w pracy mamy strasznie dużo roboty.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten top ma cudowny kolor:) Pozdrawiam cię kochana:*

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  30. Och, jak ja się cieszę, że ten szkolny czas mam już za sobą. :D Ciebie już niedługo czekają wakacje, więc teraz jeszcze przez chwilę musisz popracować i potem luz. :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajna stylizacja! Już niedługo wakacje, więc przyjdzie i czas na Ciebie na odpoczynek musisz jeszcze tylko tą chwilę wytrzymać. ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładnie Ci w chabrowym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczny kolor topu, bardzo ładnie Tobie w takich kolorach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze
Hejt i nieuzasadniona krytyka będą usuwane.
Zdjęcia na blogu są moją własnością i są chronione prawami autorskimi zgodnie z art. 1 ust. 2 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabraniam kopiowania ich i używania we własnych celach bez mojej zgody.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...