czwartek

Recenzja kremów BB - Garnier vs Under20


Nadchodzi lato (a patrząc na temperatury i pogodę może już nadeszło?)  i być może wiele kobiet i dziewczyn będzie chciało na ten czas zamienić ciężkie podkłady na kremy BB. W związku z tym pomyślałam, że nadszedł idealny czas na publikację tego wpisu. Zrecenzuję tu dwa kremy BB, które sama przez długi czas używałam. Jeżeli jesteście ciekawi, co o nich sądzę i czy w ogóle któryś z nich polecę, to zapraszam do przeczytania dalszej części posta.


Krem BB - Garnier

Pojemność - 50ml
Cena - około 22zł
Opakowanie - jak możecie zobaczyć na zdjęciu opakowanie to porażka. Niedługo po otworzeniu kremu zamykanie 'na klik' się zepsuło i musiałam używać do niego taśmy klejącej(!!!). Zwykła tandeta. Pozwólcie, że nie będę pisać więcej na ten temat, bo tylko zaczynam się denerwować.
Moja opinia - Nie tylko opakowanie jest koszmarne, gdyż sam krem również. Zacznijmy od tego, chwilę po nałożeniu bardzo mocno ciemnieje. Na domiar złego produkt jest bardzo rzadki i... tłusty. Ostrzegam, że nieważne jak mało go nie nałożycie, to i tak ubrudzi Wam wszystko, co zetknie się z twarzą (kołnierze, szaliki itp.).  Nigdy nie spotkałam się z takim syfem i zdecydowanie go nie polecam.

Skład:Aqua/Water, Isononyl Isononanoate, Isohexadecane, Glycerin, Alcohol Denat., PEG-20 Methyl, Glucose Sesquistearate, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Methyl Glucose Sesquistearate, Cetyl Palmitate, Nylon-12, Cyclohexasiloxane, Propylene Glycol, Hydrogenated Polyisobutene, Stearyl Alcohol, Argilla/Magnesium Aluminum Silicate, Phenoxyethanol, Parfum/Fragrance, Caprylyl, Glycol, Lithium Magnesium Sodium Silicate, Disodium EDTA, Linalool, Benzyl Salicylate, Limonene, Caffeine, Ascorbyl Glucoside, Benzyl Alcohol, Geraniol, Cellulose Acetate Butyrate, Polyphosphorylcholine Glycol Acrylate, Citral, Ammonium, Polyacryldimethyltauramide/Ammonium Polyacryloyldimethyl Taurate, Polyvinyl Alcohol, Sodium, Chloride, Butylene Glycol, Sodium Hyaluronate, [+/- May Contain CI 77891/Titanium Dioxide, CI 77491, CI 77492, CI 77499/Iron Oxides].



Moja ocena: 1/10



Krem BB - Under Twenty

Pojemność - 75ml
Cena - około 15zł
Opakowanie - Design ze zdjęcia jest już przestarzały, obecnie opakowanie wygląda inaczej (i coraz lepiej), ale dla mnie najważniejsze jest, że się nie psuje. Tuba jest zamykana 'na klik'.
Moja opinia - Dla mnie konsystencja jest idealna. Krem nie jest ani za rzadki, ani za gęsty (chociaż bliżej mu do gęstszego). Krycie oceniam na średnie ku słabemu, czyli jeżeli chcecie wyglądać naturalnie, to produkt powinien być idealny. Krem nie ciemnieje i nie brudzi (tym bardziej po użyciu pudru - transparentny ryżowy z Wibo świetnie się nada). Jedynym, ale za to bardzo dużym minusem są tylko dwa odcienie do wyboru. Dla większości będą one zbyt jasne lub zbyt ciemne. Przyznaję, że jaśniejsza wersja dla mnie również była trochę za ciemna i zdawałam sobie z tego sprawę, ale naprawdę lubiłam ten krem. Dobrze mi się sprawdzał i świetnie nawilżał (nie używałam innych kremów nawilżających), więc przy okazji spełniły się obietnice producenta. Produkt miał całkiem przyzwoity mat i faktycznie wyrównywał koloryt. Jedynie do tego wygładzenia mam drobne zastrzeżenia ;)

Moja ocena - 7,5/10


Podsumowanie - Krem BB z Under20 jest o niebo lepszy od tego z Garniera i wypada lepiej w stosunku cena do pojemności. Mimo to nie jest idealnie, ale jeśli dobrze traficie z kolorem, to powinniście być zadowoleni.

Miałyście któryś z tych produktów?

PS Przepraszam Was za czcionkę, ale to już drugi post z rzędu, gdzie automatycznie przestawia mi się na malutką i nic z tym nie mogę zrobić. Może wiecie jak to naprawić?

32 komentarze:

  1. Zawsze lubiłam ten z garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastic post!

    Kisses ...

    Dilek .

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię kremy BB szczególnie latem zamiast ciężkich podkładów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też miałam krem BB z garniera i okazał się porażką
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Żadnego z nich nie znam. Obecnie mam sporą próbkę azjatyckiego kremu BB. Potem się zobaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Krem BB na lato naprawdę fajnie się sprawdza ;) Używam z Zijaji (kurde nie wiem czy dobrze napisałam ;')) Podonbop z Bourjois jest całkiem fajny ;*

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  7. O nie! Nie niszczy mi nastoletniego rzycia. :( Jakieś hmmm... 7/8 lat temu gdy pierwszy raz zetknęłam się z makijażem, sięgnęłam właśnie po BB Garnier. Mam mile wspomnienia z nim związane. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. używałam kiedyś dużo tego kremu bb z U20 ale teraz po zmianie graficznej opakowania itp nie używam już go bo mam wrażenie, że się pogorszył i teraz używam wyłącznie podkładu z Loreal <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się jakoś nie sprawdzają kremy BB. :( Jestem totalnym bladziuchem i nawet te, które mają same dostosować się do koloru skóry, okazują się być bardzo ciemne :<

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę się zastanowić, czy nie zmienić teraz mojego Revlona na jakiś lżejszy podkłąd. Nie wiem czy na kremy BB, bo jakoś nie mam do nich do końca przekonania, ale może znowu na Bourjois.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeżeli chodzi o produkty under 20, to używam żelu i płynu do mycia twarzy ;) Długo nie mogłam znaleźć idealnego podkładu, aż w końcu znalazłam CC z Bourjois :)

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam kiedyś krem BB z Garniera i potwierdzam że był koszmarny😡
    Z Under 20 używałam żelu i peelingu i byłam zadowolona, wiec chętnie się skuszę na krem BB😊
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  13. Hm... dlaczego piszesz tak małą czcionką? - radzę ją powiększyć :)
    Testowałam BB krem matujący z Under 20, całkiem fajny produkt.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poście wytłumaczyłam, dlaczego jest tak mała :)

      Usuń
  14. Nie używałam tych kremów, ale ja w ogóle z takich produktów nie korzystam. Myślę jednak, że innym dziewczynom przyda się takie porównanie. :)
    Niestety nie wiem jak rozwiązać problem malutkiej czcionki.
    Życzę Ci udanego długiego weekendu! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam krem BB z UnderTwenty, ale nie matujący tylko multifunkcyjny i uwielbiam go <3 Mam już trzecią tubkę.
    Miłego dnia :)
    My blog
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  16. Również kiedyś miałam okazję używać tych kremów i nie byłam z nich zadowolona. Po BB z Garniera twarz świeciła mi się jak złoto, a Under20 zostawiał mi ciemne smugi. Może to nawet nie kwestia samych remów, czy marek, a jedynie mojej niezrównoważonej kolorystycznie karnacji i cery mieszanej, ale nie jestem generalnie przekonana do BB :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie używam i nie widzę u siebie efektu po takich kremach, zdecydowanie wolę typowe podkłady:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie przepadam za tego typu kremami..

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  19. ja ostatnio znalazłam ideał - CC z Bourjouis!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jeszcze nie używałam tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakoś nigdy nie przepadałam za tymi produktami, więc nie dziwi mnie ocena pierwszego. Też dałabym 1/10. A drugiego nie testowałam, więc nie mogę wyrazić opinii :)

    around-nadien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja używałam kiedyś często tego kremu bb z Under 20, a moja mama zaś używa tego z Garniera. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam tylko ten z Under Twenty. Ja bardzo go lubiłam ;) Ale teraz przerzuciłam się na podkłady mineralne ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja dawno temu używałam tylko garniera i bardzo go lubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy16:36

    Niestety nie używam już kremów bb od dawna, ale kiedyś właśnie używałem od garniera i sprawował się przyzwoicie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Kojarzę, że kiedyś chyba miałam ten z under 20 i jakoś taki byle jaki był. Z garniera nie testowałam. Każdy ma inny rodzaj skóry więc wiele też od tego zależy. Pisz proszę większą czcionką, bo strasznie źle się czyta.
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam kiedyś ten krem z garniera i zgodzę się z tym, że to totalny syf. Nie dałabym mu nawet tego jednego punktu. Under 20 to zdecydowanie mój ulubieniec i używam go od kilku lat. Na wakacjach spisuje się idealnie! Co do czcionki - spróbuj zmienić to w ustawieniach w bloggerze, a nie w poście :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę! Mam nadzieję, że to pomoże :)

      Usuń
  28. Spróbuj pisać większą czcionką, na kompie ciężko się czyta takie małe literki ;). Co do kremu jak dla mnie jest spoko ale kolorystyka jest fatalna. nie mogę znaleźć dla siebie dobrego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy12:28

    Nie miałam żadnego z tych produktów, ale zastanawiałam się raz nad zakupem tego
    Kremu BB - Under Twenty. Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Testowałam kilka rodzai kremów BB, ale żaden nie spełniał moich oczekiwań. Chyba jestem zbyt wymagająca xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze
Hejt i nieuzasadniona krytyka będą usuwane.
Zdjęcia na blogu są moją własnością i są chronione prawami autorskimi zgodnie z art. 1 ust. 2 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabraniam kopiowania ich i używania we własnych celach bez mojej zgody.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...