poniedziałek

Walentynki - pomysł na prezent | Printu



Wielkimi krokami zbliżają się Walentynki, czyli święto zakochanych. Zazwyczaj ten dzień pary spędzają razem i dają sobie nawzajem prezenty. Niestety czasami nie mamy pomysłu na podarunek dla drugiej osoby i szukamy czegoś aż do ostatniej chwili. Jeśli też tak macie, to trafiliście idealnie, ponieważ w tym poście razem z Printu przygotowałam dla Was uniwersalny pomysł na prezent. Nada się zarówno dla niej, jak i dla niego. Zapraszam!




Fotoksiążki stają się coraz bardziej popularne i zaczynają dominować również na polskim rynku. Można powiedzieć, że jest to nowoczesna wersja tradycyjnego albumu do zdjęć. Świetnie nada się prezent walentynkowy, ale równie dobrze sprawdzi się na urodziny i czy inną tego typu okazję. Jest to o tyle uniwersalny pomysł, że możemy dać ją drugiej połówce, przyjaciołom czy rodzicom. Ja postanowiłam, że moja będzie prezentem walentynkowym 'od siebie dla siebie'. Jak widzicie single też mogą zrobić sobie taki prezent ;)

Moja fotoksiążka z Printu ma wymiary 25x30cm i wybrałam do niej matową okładkę. Użyłam pustego szablonu, gdyż chciałam sama dopasować wygląd do mojej wizji, ale na stronie znajdziecie bardzo dużo innych szablonów. Jeśli mam być szczera, to nigdy nie widziałam takiej ich ilości, więc jestem pewna, że każdy z Was znajdzie coś dla siebie. Dodatkowym plusem Printu jest zaznaczanie w projekcie zdjęć o zbyt słabej jakości. Możemy je wymienić na lepsze lub zaryzykować i zostawić. Ja z kilkoma właśnie tak zrobiłam i na szczęście w większości jakość pozostała na dobrym poziomie. Przesyłkę dostałam po tygodniu.








Tutaj przesyłam Wam linki pomocne do stworzenia fotoksiążki:


36 komentarzy:

  1. Fotoksiążka to zawsze najlepszy prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście fajny pomysł :P ale jak dla mnie nie na Walentynki :P myślę, że na jakieś uroczystości typu chrzciny, albo ślub byłaby idealna :P
    zaczytanamona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Na walentynki świetny prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jak piszesz-idealny prezent na każdą okazje☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka książka ze zdjęciami to świetny pomysł. Szkoda, że nie mam komu takiej dać :/
    Pozdrawiam! I zapraszam również do mnie. W końcu po miesięcznej przerwie powróciłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię fotoksiążki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, fantastic photos, love them so much!
    Have a nice day! ♥
    New post is on my blog: Visit me, Malefica

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie fotoksiążki są super :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł na prezent fajny :) my aczkolwiek walentynek nie obchodzimy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście foto książki to fajny prezent nawet właśnie nie tylko na Walentynki, ale właściwie dla każdego z każdej okazji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy15:06

    Fotoksiążka z ważnymi wspomnieniami to musi być wspaniały prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł na prezent i nie tylko na walentynki. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł na prezent! :)
    Piękna fotoksiążka.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszędzie widzę ostatnio te fotoksiążki ;) To fajny pomysł na prezent, ale i świetna pamiątka ;) Ja jeszcze takiej nie miałam, ale siostra ma kilka i jest bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. taka photo książka to moim zdaniem najwspanialsza pamiątka i prezent.
    Przywołuje miłe wspomnienia i jest bardzo ładna i urocza.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uważam że foto książki to wspaniały prezent nie tylko na walentynki ale na każdą okazję i dla każdej bliskiej nam osoby. W końcu zdjęcia, to zamknięte chwile które możemy cały czas przeżywać. Każdy lubi wracać myślami do wspaniałych chwil które przeżył. Dlatego uważam że np. robiąc prezent ukochanemu należałoby dać jak najwięcej wspólnych zdjęć :) W tedy cały czas można odświeżać swoje wspomnienia :) Wspaniała recenzja!
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Lovely pics, beautiful album!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy21:41

    Uwielbiam fotoksiazki! To świetny ponysl na prezent na każdą okazje ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Już któryś raz z kolei widzę foto książkę jako pomysł na podarunek. Fajna sprawa! :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej! Świetny post :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie :) Fotoksiąża to był wspaniały prezent. Mi np. już znudził się, po tym jak każdy pisze jaka to super niespodzianka. :) Ja wole dawać bardziej wyszukane prezenty. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Such a great post<3
    we wish you a lovely day
    xoxo
    http://www.swisstwins.ch/

    OdpowiedzUsuń
  23. Właśnie w tamtym roku sprezentowalam taka fotoksiazke;) teraz muszę coś wymyślić;)

    Pozdrawiam i zapraszam do Siebie 😍

    OdpowiedzUsuń
  24. pomysł na prezent naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy17:39

    Foto książki to naprawdę fajny pomysł na prezent ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgadzam się, fotoksiążka to super prezent nie tylko na Walentynki. :)Miło jest wrócić dzięki zdjęciom do przyjemnych wspomnień. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelacyjna fotoksiążka, ja je uwielbiam :*
    Super pomysł na prezent :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  28. To coś z całą pewnością dla mnie. Uwielbiam takie rzeczy.
    Serdecznie pozdrawiam.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny i sprawdzony pomysł na fajny prezent! :*
    katemi21.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  30. Taka fotoksiążka to świetny pomysł na prezent i super pamiątka :)
    by-koni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Thanks for sharing this great post.
    Visit us: Customized T Shirts in Delhi

    OdpowiedzUsuń
  32. Fotoksiążka to całkiem ciekawy prezent ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze
Hejt i nieuzasadniona krytyka będą usuwane.
Zdjęcia na blogu są moją własnością i są chronione prawami autorskimi zgodnie z art. 1 ust. 2 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabraniam kopiowania ich i używania we własnych celach bez mojej zgody.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...