piątek

Recenzja fotoksiążki - Saal Digital


Lubicie fotografię? Wywołujecie swoje zdjęcia? Nie wszyscy lubią klasyczne albumy, nie są też one już tak popularne jak kiedyś. Dla lubiących postęp i dobrą jakość produktów mam dzisiaj recenzję fotoksiążki od Saal Digital. Firma oferuje nam również fotozeszyty, plakaty, kalendarze i wiele innych. Jeśli jesteście ciekawi mojej opinii, zapraszam do dalszej części wpisu.

Nie będę ukrywać, że jestem zachwycona jakością zdjęć. Nigdy się z taką nie spotkałam i przez to byłam nawet przeciwna wywoływaniu zdjęć, gdyż zazwyczaj wychodziły fatalnie i wersja cyfrowa była o niebo lepsza. W przypadku Saal Digital nie ma takiej możliwości. Firma jest gwarancją najwyższej jakości.



Przesyłka szła do mnie z Niemiec, a dostałam ją zaledwie w trzy dni po złożeniu zamówienia. Fotoksiążka była zapakowana w kartonowe opakowanie i dodatkowo w piankę polietylenową. Dzięki tak solidnemu zabezpieczeniu nic nie zostało uszkodzone.

A jak zaprojektować fotoksiążkę? Wystarczy ściągnąć darmową aplikację, wybrać interesującą nas wielkość, liczbę stron itp. Potem zaczynamy projektowanie. Ja odnalazłam się w tym od razu, zwłaszcza, że wszystko jest napisane w języku polskim. Gdy nasz projekt jest już gotowy, zamawiamy ją (również przez aplikację - prawy dolny róg) i możemy być pewni, że za kilka dni wejdzie w nasze posiadanie. Firma zrobiła na mnie bardzo pozytywne wrażenie i szczerze Wam ją polecam.

Tutaj znajdziecie kupon rabatowy o wartości 75zł na Waszą pierwszą fotoksiążkę. Zachęcam do skorzystania.



45 komentarzy:

  1. Super sprawa!
    Obserwuję!;)

    https://lessarax.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  2. JEjku taka fotoksiążka jest mega fajna, świetna pamiątka i nadaję się nawet na prezent :)
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Już słyszałam o takich foto-książkach, ale sama jeszcze nie zamawiałam. Super, że nie trzeba długo czekać. I fajne zdjęcia wybrałaś. ;)
    Pozdrawiam!
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super sprawa jako prezent <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne, ale ja tam jednak wolę tradycyjną formę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybrałaś piękne zdjęcia do swojej fotoksiążki!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice pohotos!
    Have a lovely weekend, dear!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie fotoksiązki ze zdjęciami rodzinnymi :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fotoksiążki są super, ale ta średnio mi się podoba, jeśli mam być szczera :(
    Zapraszam!
    https://beautifulspacesblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to tylko przez mój dobór zdjęć i ich układ? W rzeczywistości Fotoksiążka jest świetna, tylko trzeba ją zaprojektować w odpowiadający nam sposób :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Fajna ta fotoksiążka ☺
    Swietne zdjęcia ☺
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też taką chcę :D!
    Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Oooo, przyda mi się znajomość czegoś takiego. Na pewno skorzystam, nie wiem kiedy, ale skorzystam. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawie wygląda :)

    https://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej, wszędzie te fotoksiążki! No ale nic dziwnego, fajna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna książka zapraszam do siebie w wolnej chwili https://mrozikyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym się nauczyć DOBRE fotografować, ale do tego jeszcze trzeba mieć odpowiedni sprzęt. Ostatnio fotografowałam perfumy, możesz zobaczyć wyniki w mojej najnowszej notce. Ogólnie na ładne, naprawdę ładne fotografie można godzinami patrzeć ;)
    Pozdrawiam bardo serdecznie, jeśli masz ochotę, zapraszam do mnie - http://blogomoichzainteresowaniach.blogspot.com :) Życzę miłego dnia, czekam na kolejnejgo posta :)
    Emma ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna okładka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fotoksiążka... Ekstra sprawa, ale ja chyba jednak mam słabość do standardowego rozmiaru zdjęcia. Muszę je poczuć w dłoni :)
    Pozdrawiam, Monika z bloga http://by-monique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Taka fotoksiążka to naprawdę świetna sprawa, dobrze wiedzieć, że jesteś zadowolona ze swojej oraz, że ta firma oferuje dobrą jakość zdjęć, to ważne. :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Słyszałam już o tych fotoksiążkach, ale się na nie nie skusiłam. Myślę, że to to super sprawa mieć zdjęcia w wersji papierowej i powracać do nich, gdy najdzie nas ochota na wspomnienia. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Naprawde fajnie to wyglada :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/pastelowa-hiszpanka-boho.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Great post! ♥ Do you want to follow each other? I could follow you on GFC and for me it would be wonderful if you'll like my Facebook page https://www.facebook.com/adukeviciuteblog/ ! Thank you ♥

    http://itsmeieva.blogspot.lt/

    OdpowiedzUsuń
  23. Super wygląda ta duża fotografia na 2 strony ;). Moja ciocia robi takie np. z podróży, fajna sprawa.
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja już długo myślę nad taką fotoksiążką. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. robiłam kiedyś taką, to świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna książka, ta firma jest świetna :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, beautiful pics!
    Kisses, Paola.
    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy00:55

    Taka foto-książka jest naprawdę świetna ^^ Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super! Widać, że daje wiele możliwości :) Dodatkowo jestem zaskoczona, że tak szybko do Ciebie dotarła aż z Niemiec
    https://lloeweymusic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Fotoksiążka to świetna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja rzadko kiedy wywołuję, ale pora zacząć. genialny pomysł :)
    Blog bardzo mi się podoba, perfekcyjnie!!! <3 :) BLOG

    OdpowiedzUsuń
  33. To wspaniały pomysł na uwiecznienie wspomnień.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja uwielbiam wywoływać zdjęcia! Ta fotoksiążka to super pomysł na uwiecznienie zdjęć, jeszcze lepszy niż zwykły album. Myślę, że jako prezent byłaby też idealna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupełnie się z Tobą zgadzam :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  35. Ja nie mogę się doczekać swojej ślubnej :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajna książka. Ja ostatnio tradycyjne albumy postanowiłam zamienić na foto książkę, tą wezmę pod uwagę.
    + obserwuję i Zapraszam do mnie - http://lubietestowac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajna książka, ja jestem zdania, że taki produkt jest idealnym pomysłem na prezent. Fajne jest to, że samemu tworzysz każdą stronę i wrzucasz zdjęcie tak jak chcesz.

    gosiajozwiakmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczna książka, podsunęłas mi pomysl na prezent dla moejgo chlopaka na urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że Twój chłopak będzie zadowolony z takiego prezentu :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  40. Siostra robiła taki prezent dla koleżanki ;) Moim zdaniem super pamiątka ;) Teraz mniej popularne robią się standardowe albumy na zdjęcia, a właśnie takie fotoalbumy zyskują na popularności ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze
Hejt i nieuzasadniona krytyka będą usuwane.
Zdjęcia na blogu są moją własnością i są chronione prawami autorskimi zgodnie z art. 1 ust. 2 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabraniam kopiowania ich i używania we własnych celach bez mojej zgody.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...