piątek

Jak wybrać zestaw do hybryd? Akcesoria do paznokci


Coraz więcej kobiet decyduje się na samodzielne malowanie paznokci, a co za tym idzie, rezygnuje z chodzenia do salonów i kosmetyczek. Duży wpływ mają na to plusy wykonywania manicure hybrydowego samemu. Paznokcie możemy malować sobie w dowolnym momencie, nie trzeba umawiać się na terminy, a po jakimś czasie kwota kupienia zestawu zwróci nam się i zaczniemy na tym oszczędzać. Teoretycznie wszystko wydaje się proste, wykonanie hybryd nie jest trudne i każdy jest w stanie się tego nauczyć, ale jaką lampę, lakiery i akcesoria wybrać? 


W tym wpisie polecę wam akcesoria, które sama od dawna używam (nie są to polecenia sponsorowane) oraz napiszę, co mi się nie sprawdziło.

Lampa

To od niej w dużej mierze zależy, jak wyjdzie nasz manicure. Ja używam tej sun x plus 75 W i jestem bardzo zadowolona, można nastawić ją na 10, 30 lub 60 sekund, albo włożyć rękę i na bieżąco monitorować czas na cyfrowym wyświetlaczu. Dużym plusem jest dla mnie fakt, że jest to lampa zabudowana, a nie mostek, za którym nie przepadam. Nie mogłam znaleźć lampy o tej mocy, ale znalazłam podobną (kliknij).


Baza/top

Od początku swojej przygody z hybrydami używam  bazy i topu 2w1 z Silcare . Jest wydajna i bardzo dobrze się sprawdza.


Lakiery hybrydowe

W swoim zestawie początkowym dostałam lakiery Silcare z serii Color it! Niestety połowa z nich okazała się dla mnie dużymi niewypałami. Każdy z pięciu lakierów miał inną konsystencję i niestety większość była na tyle rzadka, że pomimo dokładnego pomalowania płytki w ekspresowym tempie zalewały skórki. Praca z nimi była lekko mówiąc ciężka.
Później, gdy szukałam lakieru pod kolor konkretnej sukienki znalazłam inną serię z Silcare - Flexy. Dałam jej szansę i okazała się świetnym wyborem. Nie miałam już problemów z nakładaniem koloru i zalewaniem skórek, więc z czystym sumieniem mogę ją polecić. Efekty pracy z tym lakierem możecie zobaczyć na zdjęciu na górze, użyłam tam Silcare flexy nr 30.


Cleaner, aceton 

Są ważną częścią odtłuszczania płytki i zdejmowania hybryd. Ja zarówno cleaner jak i aceton mam z firmy Ronney, oba mają 100ml i są naprawdę BARDZO wydajne. Dodatkowo świetnie spełniają swoją rolę, więc czego chcieć więcej? Tutaj znajdziecie cleaner, a tu aceton.



Żel budujący

Czasem zamiast tipsów przedłużam tipsy żelem. Używam tego z base one. Jest przezroczysty i możemy go dostać w różnych pojemnościach, ale już najmniejszy wystarczy na długo.



Pilnik, bloczek polerski, waciki bezpyłowe, tipsy, pędzelki, formy do przedłużania paznokci

To rzeczy, które albo mam ze swojego zestawu do hybryd, albo kupuję w różnych stacjonarnych sklepach, często najtaniej jak się da, ponieważ nie trzeba wydawać fortuny na tipsy czy bloczki, by były dobre. Tanie wersje sprawdzają mi się świetnie. Jeżeli szukacie pilnika polecam 100/180, kształt dobierzcie według własnego uznania.
Zestaw, który mam nie jest już dostępny, ale znalazłam podobne tutaj (kliknij).



Klej do paznokci

Niestety w tej kategorii nie mam nic godnego polecenia. W tym momencie używam kleju z pędzelkiem z Top Choice, który niestety nie lubi się ze zwykłą wodą (!), a pierwsze tipsy potrafią się odkleić już po 3 dniach. Jeżeli znacie jakiś fajny, który trzyma te standardowe trzy tygodnie i jest przeznaczony konkretnie do paznokci (kropelka i inne tego typu kleje mimo że są trwałe, nie przekonują mnie), koniecznie polećcie go w komentarzu.


Mam nadzieję, że wymieniłam wszystkie najważniejsze rzeczy. Oczywiście możecie dokupić różne pyłki, ozdoby, frezarkę czy primer, który utrwali wasz manicure, ale żeby nie przedłużać tego wpisu ich wybór zostawiam wam. Wszystko jest podlinkowane, żeby można było sprawdzić ceny i dodatkowe informacje :)

49 komentarzy:

  1. Piękny kolor 😍
    Post bardzo przydatny ,bo rzeczywiście lepiej jest takie rzeczy w domu robić ,zaoszczędzając kasę i czas 😊
    Używam tego samego topu ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy15:33

    Przepięknie prezentują się Twoje paznokcie :D Kolorek bardzo mi się podoba :D
    Hybrydy też od czasu do czasu sama sobie robię i posiadam wszystkie do tego niezbędne akcesoria :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuu, jak „drapieżnie” ;).
    A plus z domowych sposobów jest jeszcze jeden: brak ryzyka zarażenia w czasie pandemii :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor:) Ja jednak wolę tradycyjne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry i odpowiedni przewodnik dla kobiet, jak polerować kolor paznokci. Zrozumieli, jak używać światła do doskonałego suszenia lakieru do paznokci.

    Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przydatna notka . Dzięki Tobie wie co i jak , jeśli zdecyduje się kiedyś samodzielne robienie paznokci .

    OdpowiedzUsuń
  7. Bawię się czasami sama z pazurkami, jednakże wolę chodzić do salonu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam mnóstwo rzeczy z Aliexpress do pazurów:) po taniości ale dobre

    OdpowiedzUsuń
  9. Ni robię hybrydy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już od 3 lat robię hybrydy. Tipsow nie używam. Czasem sama buduje sobie całe paznokcie żelem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekny kolor :) ja od może miesiąca robie sobie sama hybrydy, wcześniej chodziłam do kosmetyczki, ale teraz jestem bardzo zadowolona :))

    OdpowiedzUsuń
  12. great stuff,
    love your nails.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam zestaw z neonail startowy i jest super :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie robiłam sobie nigdy hybryd i jakoś mnie do nich nie ciągnie. :D Jeśli już decyduję się pomalować paznokcie, wybieram zwykły lakier. Ale dawno już nie malowałam. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam paznokcie hybrydowe! Moja przygoda z tego typu stylizacją rozpoczęła się dobre 2-3 lata temu. Mam własną lampę, lakiery i niezbędne akcesoria :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie uzmysłowiłaś mi, że muszę kupić nowe pędzelki bo moje są już w opłakanym stanie :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam te pędzelki od roku i ani razu ich nie użyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne pazurki, ja nadal lakiery tradycyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. To prawda, coraz więcej osób decyduje się na wykonanie hybryd samemu i widzę to po moich znajomych. Masz rację, to jest bardziej opłacalne, czy to czasowo, czy pieniężnie, dlatego nie dziwię się! Mnie temat nie dotyczy, jednak zrobiłaś kawał dobrej roboty, pisząc ten post. Wszystko dokładnie, rzetelnie, na 6+ :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie jeszcze malowanie tradycyjne☺

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie hybrydy odpadają bo mam uczulenie. Od 4 lat w ogóle nie maluję paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam problem z normalnymi lakierami do paznokci, a samodzielne robienie hybryd w moim przypadku wydaje się wprost niemożliwe. Jednak z relacji moich przyjaciółek wiem, że dobrze jest mieć swój zestaw i robić to samemu.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę właśnie zainwestować w lepszą lampę LED, ponieważ mam ciągle starą UV, 2 minutową :<

    OdpowiedzUsuń
  24. dlugie ostatnio mialam rok temu:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja już od wielu lat jestem fanką hybryd :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale piękny kolorek, ja czasem robię sama a czasami chodzę do kosmetyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Też od pewnego czasu sama działam z hybrydami i jestem całkiem zadowolona z moich rezultatów :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Od dawna robię sobie paznokcie. Nie korzystam z tipsów, bo nie przedłużam paznokci. Pazury pod hybrydą rosną mi jak szalone więc mam swoje długie 😁

    OdpowiedzUsuń
  29. Paznokcie maluje tradycyjnymi lakierami ( tak by zawsze gdy jest taka potrzeba moge je szybko zmyć)
    Z hybryd i żeli nigdy nie korzystałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj, wyposażyć się w zestaw to jedno, ale później się za to zabrać... Paznokcie lubię mieć zrobione, ale nakładanie tego wszystkiego zajmuje sporo czasu, przynajmniej w moim wykonaniu ;)

    PozdrawHmmm... Po tym co napisałaś o książce, przyszła mi na myśl inna - ,,Ona to wie" Loreny Franco.

    Pozdrawiam,
    https://kuferkulturalny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne pazurki! Naprawdę rewelacyjny kolor :)
    Kilka razy myślałam o tym, jak to by było gdybym zaczęła swoją przygodę z hybrydami. Czasem mam naprawdę wielką ochotę, mimo wszystko rezygnuję z tego planu. To trochę czasochłonne, a ja wolnym czasem muszę gospodarować, bo wiecznie mi go brakuje. Nie maluję paznokci nawet zwykłymi lakierami (chyba że mam naprawdę wyjątkową okazję) na co dzień wystarczy mi odżywka :) Nawet jakbym zrobiła pazurki, to na chwilę. W pracy nie specjalnie mogę mieć je pomalowane.
    Kilka razy korzystałam z hybryd, ale raczej nie jest to moja miłość :)
    Wspaniały wpis, wiele się dowiedziałam, przede wszystkim nie wiedziałam że przydaje się aż tyle produktów :D Może kiedyś, jak będzie okazja, zrobisz mi pazurki po znajomości :D
    Buziaki Kochana! Trzymam za Ciebie kciuki odnośnie poszukiwań, mam nadzieję że już nie długo trafisz na zajęcie, które będzie cię satysfakcjonować :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja chodzę do kosmetyczki, samej mi się nie chce robić.

    OdpowiedzUsuń
  33. Teraz na rynku jest taka masa produktów, że ciężko się w tym odnaleźć. Warto czytać takie polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nigdy nie robiłam sobie hybryd. Ciąglę mówię, że kupię sobie kiedyś lampę, ale na tym koniec ;) Piękne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny kolor lakieru i super długość paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  36. również mam zestaw, ale niestety nie skilla haha, więc wydałam pieniądze na darmo ;) więc coś ode mnie: najpierw spróbujcie u kogoś, jeśli Wam będzie się podobać i jakoś sobie z tym poradzicie, dopiero wtedy rozważcie zakup ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ooo, ja szczerze mówiąc nigdy nie miałam i nie robiłam hybryd i jakoś mnie do nich nie ciągnie, ale post bardzo przydatny dla wielu kobiet <3

    Obserwuję i dziękuję za odwiedziny u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja mam zestaw z Semilaca :) a tak długich paznokci bym nie mogła mieć, bo nie dałabym rady pracować ;D

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja nie mam cierpliwości żeby samej sobie robić paznokcie. Podziwiam niektórych za taką cierpliwość haha. Piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Dawno już nie robiłam hybryd. Teraz przy dziecku nawet nie maluję paznokci, pasowałoby jakoś o nie zadbać.

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo pomocny post. Sama się już nad tym zastanawiałam, czy nie spróbować, zwłaszcza, że lakiery hybrydowe mają piękne kolory 🙂👍

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczny kolor paznokci :) Od trzech lat używam podobnego zestawu w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ładnie zrobione paznokcie. Ja tradycyjnie sobie maluje :)

    OdpowiedzUsuń
  44. A ja nadal jestem tradycjonalistką i zostałam przy ZWYKŁYCH lakierach, które według mnie mają ogromnie wiele plusów :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękny kolorek! :) Sama robię w domu hybrydę i też zawsze stawiam na czerwień.

    OdpowiedzUsuń
  46. jak widzę takie hybydy to aż czekam, jak mi przyjaciółka da lampę i sama będę mogła skombinować!
    buziaki!!:*
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale masz piękne paznokcie! Też niedługo wrzucę wpis o hybrydach, jak tylko się ich nauczę :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny artykuł. Z takim zestawem można sporo zaoszczędzić na wizytach u kosmetyczki. co prawda trzeba sporej wprawy, ale warto próbować swoich sił w domowym manicure.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze
Hejt i nieuzasadniona krytyka będą usuwane.
Zdjęcia na blogu są moją własnością i są chronione prawami autorskimi zgodnie z art. 1 ust. 2 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabraniam kopiowania ich i używania we własnych celach bez mojej zgody.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...