wtorek

To Twoje życie - wszystko zależy od Ciebie

'Hmm... Jakie studia wybrać? Zostało tak mało czasu... Wydaje mi się, że architektura wnętrz to dobry pomysł. Uwielbiam takie 'artystyczne' kierunki. Ale zaraz! Przecież muszę iść na medycynę - to było marzenie mojej babci. Nie mogę jej zawieść. Nie lubię biologii i ten kierunek wydaje mi się nudny, ale zrobię to dla babci...'




 I to jest błąd! Nie możemy podejmować tak ważnych decyzji pod wpływem prośby/zachcianki kogoś innego. Zdanie różnych osób może nam pomóc, ale nie powinniśmy traktować go jako wyroczni. Pamiętajcie, że potem to WY będziecie musieli, np. pracować w zawodzie, który wybraliście ze względu na babcię, a niekoniecznie Wam odpowiada. Nieciekawa perspektywa, prawda?





Podejmując decyzje, myślcie o swojej przyszłości. Czy będziecie potem szczęśliwi? Czy koniecznie musisz kupować kolejne drogie futerko (wiem, że było śliczne)? Może lepiej odłożyć te pieniądze i potem wydać na coś przydatniejszego? Wydaje mi się, że byłaby to rozsądniejsza decyzja...

Jaki jest wniosek? Podejmuj decyzje, które wydają Ci się słuszne i dąż do ich spełnienia. To Twoje życie i wszystko zależy od Ciebie.



41 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z tobą w 100% !
    To nasze życie i to my je mamy przeżyć nikt za nas tego nie zrobi :)


    Klikniesz w najnowszym pocie ?
    Z góry dziękuję

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/2016/02/wishlist-choies.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny, motywujący post :) Zgadzam się, musimy podejmować decyzje tak aby przede wszystkim były dobre dla nas.
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dokładnie podejmując decyzje dotyczące naszej przyszłości musimy myśleć o sobie ;)


    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja stoję przed wyborem liceum. Profile wszędzie te same jednak mi chodzi o miejscowość. Moja ciocia tam chodziła i uciekła stamtąd po miesiącu. Ale to było 14 lat temu i teraz opinie są inne.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O miejscowości, gdzie jest szkoła do której chcę chodzić, też krążą podobne opowieści. Bardzo wysoki poziom, dużo wymagają itp. Dopóki nie pójdziemy tam - nie przekonany się, czy to prawda :)

      Usuń
  6. Świetne cytaty jak i post :)

    Nowy post ♥ Zapraszam :)
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  7. super cytaty :D
    http://mypink-glasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubie takie cytaty:) Obs za obs? Ja juz obs od kilku dni;)
    kllaudus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy16:13

    Zgadzam się, że to jest wielki błąd. Warto spełniać swoje marzenia, a nie innych osób. To nasze życie - my kierujemy, jak wygląda, ale nie można też być do końca egoistami i być obojętnymi na innych ludzi. Dokładnie - powinniśmy myśleć, o tym, czy aby na pewno będziemy szczęśliwi na np. tym kierunku. :) Trzymaj się ciepło! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście właśnie przeżywam taki problem. Ludzie ode mnie oczekują, że pójdę na studia związane z medycyną i zostanę lekarze. Ja jednak nie jestem przekonana czy to właśnie droga, którą powinnam podążać. Chciałabym robić coś co mnie interesuje
    Zapraszam do mnie. Odpowiadam na każdą obserwację :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z tobą!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz rację zdecydowanie powinniśmy sami podejmować decyzję, a nie spełniać marzenia innych
    Jacy inni chcą abyśmy byli :>
    To jest nasze, życie i nikt go za nas nie przeżyję :)
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne cytaty!
    Uwielbiam takie motywacje;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zdjęcia z tymi cytatami:)
    Pozdrawiam:)
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post :)

    www.my-passion-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny post i bardzo mądre obrazki. :)

    patrvcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Też myślę, że podczas podejmowania decyzji powinniśmy kierować się głównie samym sobą ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie poszłabym na kierunek jaki mnie nie interesuje ;)
    www.onlydreams.pl
    YouTube

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy15:27

    Każdy jest kowalem własnego losu :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zycie jest tylko jedno, woec nasze decyzje powinny zalezec tylko od nas samych.uwielbiam post tego typu ;) zapraszam do siebie pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy21:06

    U mnie ostatnio jest właśnie nacisk na wybór następnej szkoły ( w moim przypadku liceum ), a jestem dopiero w 2 gimnazjum. Niby mam wszystko wybrane, ale staram się nie zwracać uwagi na "napieranie" innych :D
    http://olkiks.blogspot.com/
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgadzam się z tobą. Niestety wiele osób podejmuje tak ważne wybory pod presją innych.
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz rację, świetne cytaty!
    Zapraszam do mnie http://deszcz-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny post;) Niestety nie długo muszę wybierać szkołę średnią, a nie mam żadnego pomysłu na przyszłość:/
    Pozdrawiam;)
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy14:45

    Powinniśmy sami o sobie decydować :)

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  26. genialny post! świetne cytaty
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne cytaty!


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Przyszłość kreujemy sami, nikt nam nie powinien wybierać zawodu :) Z doświadczenia wiem, że z biegiem lat, nasze życiowe plany mogą ulec totalnej zmianie. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Powiem, że i te przemyślenia i uwagi odnoszą się do każdego niezależnie od wieku.
    Chociaż ja sama już posiadam zawód i pracuję to w pełni się z tym zgodzę.
    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://nobeauty-nobeast.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Nikt nie powinien nam wybierać zawodu, przecież to nasze życie :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Powinniśmy później wybierać zawód, szkoda,że tak jest :/.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Prawdziwe słowa! :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. raczej sie już to nie zdarza, nie te czasy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z doświadczenia własnego i moich znajomych - zdarza się i to bardzo często :)

      Usuń
  34. Czytając początek wystraszyłam się że ty chcesz zrobić to dla babci :D Na szczęście to było wprowadzenie do innego tematu ;) Zgadzam się z Tobą w 100% Tylko my możemy podjąć decyzję o naszym życiu, nikt nie może zrobić tego za nas, bo też za nas życia nie przeżyje. Często osoby które mają rodziców lekarzy są wręcz zmuszani do pójścia na medycynę i to jest okropne. Współczuję takim osoba ale nie mogą się poddać. Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze
Hejt i nieuzasadniona krytyka będą usuwane.
Zdjęcia na blogu są moją własnością i są chronione prawami autorskimi zgodnie z art. 1 ust. 2 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabraniam kopiowania ich i używania we własnych celach bez mojej zgody.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...