sobota

Szczęście...Tylko jak je osiągnąć?



"Mam rodzinę, wymarzoną pracę, jestem zdrowy"
"Dobrze się uczę, mam wspaniałą rodzinę i znajomych"

Zazwyczaj wtedy ludzie mówią o szczęściu. Ale czy jest to prawda? Według stereotypów - tak, w realnym życiu - niekoniecznie. W samej Polsce jest dużo osób, które to wszystko mają, ale cały czas jest coś, co nie pozwala im tego pełnego szczęścia doświadczyć. Dlaczego? Może nie potrafią docenić tego co posiadają? A może cały czas szukają swojej drogi i jeszcze nie odkryli czegoś, co w przyszłości okaże się bardzo ważne i pomocne? Czegoś, co pozwoli osiągnąć im pełnię szczęścia? Na te pytania każdy musi odpowiedzieć sam.
A jak dążyć do szczęścia? Tutaj postaram się Wam pomóc i dać kilka małych rad :)


Rozwijaj swoje zainteresowania

Ćwicz swoje umiejętności. Umiesz dobrze rysować, śpiewać, pływać? Rób to! Z czasem będziesz coraz lepszy, a być może po drodze odkryjesz w nowy talent?

Spełniaj marzenia

Nie wmawiaj sobie, że nie dasz rady. To raczej kiepska wymówka dla Twojego lenistwa. Chcesz coś osiągnąć? Musisz wytrwale dążyć do celu i cierpliwie pokonywać wszystkie drobne przeszkody, które prawdopodobnie spotkasz na swojej drodze. Jeżeli naprawdę czegoś chcesz, to te przysłowiowe "kłody" rzucane pod Twoje nogi nie będą dla Ciebie wyzwaniem.


Żyj pełnią życia

Rób to, co lubisz. Spotykaj się z przyjaciółmi, pójdź na imprezę do znajomej, zwiedzaj egzotyczne kraje. (Pamiętaj jednak o zachowaniu umiaru, bo siedem imprez w tygodniu to przesada).

Uwierz w siebie i ogranicz negatywne emocje

Stresujący dzień szkole? Dużo sprawdzianów i kartkówek zapowiedzianych na przyszły tydzień? Nie denerwuj się! Po męczącym dniu zrób sobie gorącą kąpiel i zrelaksuj  się. Jeżeli masz dużo nauki, rozplanuj ją tak, żebyś nie musiał się przemęczać i siedzieć do pierwszej w nocy. Myśl pozytywnie i wszystko się ułoży. Wierzę w Ciebie!


41 komentarzy:

  1. Świetnie rysujesz :)
    Wpadnij kiedyś.
    normal-unnormal-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie rysujesz :)
    Wpadnij kiedyś.
    normal-unnormal-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy16:34

    Bardzo ładnie rysujesz.Świetny poradnik :) Ja mam plany na swoją przyszłość i mam za zadanie je realizować więc czuje się szczęśliwy :)

    Pozdrawiam

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Łi ! Świetny post <3
    http://nikasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny, motywacyjny post :) A panda jest śliczniutka, gratuluje talentu :*
    Zapraszam do siebie: http://aniamojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post!
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodka panda ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hah, jaka urocza. ^o^
    Nie mam raczej talentu do zwierząt. Rysowałam je, kiedy byłam mała ale potem nie pogłębiałam już swoich umiejętności w stronę żywych stworzeń.
    Może powinnam zacząć, przy okazji może trochę bardziej rozwinę swoje zainteresowania, jak polecasz. :>
    Zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne rysunki!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę świetne rady, cóż na pewno pomożesz nimi
    nie jednej osobie. czasami bardzo trudno jest nam odszukać
    szczęście, nie zauważamy że tkwi ono w pozornie małych rzeczach
    może powinniśmy się bardziej otworzyć, a w sumie nie siebie
    tylko nasze oczy ;) szczęście naprawdę można zdobyć
    na wiele prostych sposobów :) piękna panda!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. pan-da :D
    zapraszam :D
    http://slodyczowypotwoor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten post dał mi do myślenia :)

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mądrze napisane, ech. A szczęście jest w nas, trzeba je wydobyć, realizować swoje marzenia, spełniać się, być dla innych i cieszyć się życiem ;-) Wtedy na pewno je poczujemy, tam, w sercu, nie według "norm" szczęścia, bo dla każdego szczeście ma inną twarz!
    xoxo,
    http://xiyavalentina.blogspot.com/2015/12/last-in-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dobre rady :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super post :) Ładny rysunek
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ludzie nie zdają sobie sprawy z tego co mają.. dopiero przy ciężkim okresie w swoim życiu oczy się otwierają. Dobry post. Pozdrawiam, www.nessperfection.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy14:51

    Super pościak! :)
    Pozdrawiam i zapraszam na:
    www.vvbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się w 100% Człowiek, który ma wszystko może być nieszczęśliwy :/

    Pozdrawiam, xoxo

    http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie rysujesz i bardzo fajnie piszesz super blog:) obserwuje mam nadzije ze sie odwdzieczysz:)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny post i śliczny rysunek ;)

    amatorskie-rysowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurcze, jest taki super obrazek, gdzie posta pyta 'Co to za 'szczeście'? Gdzie to znalazłeś'
    'Sam sobie zrobiłem'
    Każdy jest szczesliwy, tylko tego nie docenia. W depresyjny dzien warto pomyslec o rodzinie, znajomych, dachu nad głową. Podnosi na duchu :)
    buziaki! x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Niektórym po prostu trudno jest znaleźć szczęście z niewyjaśnionych przyczyn, mimo, że strasznie się starają. Życie jest brutalne, a nie każdy umie sobie z tym poradzić. Świetny rysunek!
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com <--Konkurs

    OdpowiedzUsuń
  23. szczęście dają nam zazwyczaj małe rzeczy, zresztą każdy człowiek odbiera to inaczej. ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3

    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Słodka panda:)
    Obs/Obs??

    allofmonika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialna jest ta panda . Mi do szczęścia brakuje kogoś obok :(

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Przede wszystkim należy być pozytywną osobą ♥


    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja szczerze mogę powiedzieć, że jestem szczęśliwa. Mam naprawdę fajnych rodziców. Siostrę, która mnie nie raz wkurza, ale i tak kocham ją najmocniej na świecie. Mam wspaniałe przyjaciółki. Fałszywych już się pozbyłam. W szkole też ok. Staram się cieszyć z najdrobniejszych rzeczy. Bo po co zamartwiać się głupotami. Lepiej cieszyć się z tego co się ma. Niż wyszukiwać sobie sztucznych problemów.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Najważniejsze, aby być szczęśliwym, co niestety jest trudne. Mimo wszystko uważam, że jestem szczęśliwą osobą :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne rady <3 śliczna panda :P
    pozdrawiam :)
    http://karolajn-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładnie napisany post ♥ Świetne rady ♥
    Pozdrawiam ♥
    http://szarokolorowabyandzelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Spełnione marzenia zdecydowanie dają szczęście. Super post! Jaka piękna panda *.*
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne rady! Mogę powiedzieć, że jestem szczęśliwa. Czasami są gorsze chwile, ale każdy je ma. Rozwijanie swoich zainteresowań to naprawdę świetny sposób na szczęście. Jeśli robisz to dobrze, jesteś z siebie dumny i zostajesz doceniony przez innych. W dodatku to zainteresowanie może zamienić się w pasję na całe życie :)

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo wielu osobom mogą nie wystarczyć te punkty które wymieniłaś. A to tylko dlatego, że są materialistami. Powinniśmy doceniać to co mamy, cieszyć się z małych rzeczy i żyć pełnią życia :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  35. Oooo jakie urocze rysunki *_*
    I oczywiście świetny post!
    Obserwacja?
    onlybooks-jdb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne rysunki:)
    Zapraszam do siebie i do wspólnej obserwacji.

    OdpowiedzUsuń
  37. Najpierw trzea się nauczyć wiary w siebie, bo nie jest to wcale takie łatwe ;) Uroczy rysunek!

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj, jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  38. Masz sporo racji ;)

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze
Hejt i nieuzasadniona krytyka będą usuwane.
Zdjęcia na blogu są moją własnością i są chronione prawami autorskimi zgodnie z art. 1 ust. 2 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabraniam kopiowania ich i używania we własnych celach bez mojej zgody.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...