poniedziałek

DBzP #6 i trochę lifestyle'u


Heii, kochani!
(bardzo proszę o odpowiedź na pytanie z drugiej części posta♥♥♥)

Dziś mam dla Was bardzo krótkiego posta - jak znaleźć link grafiki, której nie ma w internecie? Przykładowo - chcemy zrobić rozwijane archiwum na bloga. Sami robimy sobie obrazek, ale nie wiemy jak znaleźć jego link, który jest potrzebny do wypełnienia kodu HTML. 


Jednym z najprostszych sposobów jest wstawienie grafiki na bloggera w nowym poście (oczywiście takim roboczym). Następnie w lewym , górnym rogu klikamy przycisk HTML. Zamiast obrazka pojawi się nam cały kod HTML. 


Musimy znaleźć w nim link (co wcale nie jest takie trudne). Odszukajmy odcinek kodu, który zaczyna się na 'https://'. Nasz link kończy się w momencie krótkiej przerwy między dalszą częścią kodu. Znalazłeś? Gotowe :)

Dla lepszej jakości kliknij w zdjęcie.
♥♥♥

Chciałabym też wprowadzić małe zmiany na blogu. Początkowo był on typowo lifestyle'owy - pisałam co ciekawego się u mnie działo, pojawiały się jakieś małe haule z ostatnich zakupów itp. Teraz często piszę tematyczne notki - przemyślenia, moje zdanie na jakiś temat... Jakoś miesiąc temu pomyślałam, że fajnie byłoby wrócić (częściowo) do dawnych wpisów. Oczywiście nie będzie to na zasadzie 'na obiad miałam zupę, lekcje mam już odrobione, a za godzinę idę się spotkać z Alą'. Nie, nie i jeszcze raz NIE! Chcę pisać tylko o jakiś ciekawszych wydarzeniach, a nie o tym, co miałam na obiad. Myślę, że byłaby to fajna odskocznia od tematycznych wpisów, a przy okazji moglibyście lepiej mnie poznać. 
Chcielibyście taką zmianę?

49 komentarzy:

  1. czekamy na rezultat zmian :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta zabawa z HTML to trochę czarna magia, jednak ostatnio udało mi się dodać napis "czytaj więcej" :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry poradnik dla osoby początkującej, albo lubiącej bawić się w HTML. Ciekawe porady, na pewno dużo osób skorzysta.
    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Posty typu "co u mnie" raz na jakiś czas są okay! Jeśli Ty chcesz zmiany to zmieniaj. W trakcie zobaczysz czy to się podoba czy nie :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie to czarna magia :D

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post ! Nie mogę się doczekać zmian.

    modpim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem ciekawa jak wyjdą zmiany na blogu:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny post ;) I powodzenia w zmianach ! :)

    Zapraszam! --> http://tangledstories314.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Też odkryłam ten sam rozwijający się gadżet. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dobry poradnik dla osób początkujących :)
    Masz bardzo ładny wygląd bloga :)
    http://pineapplealexxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zmiany zawsze są dobre :)
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo przydatny wpis :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomocny post :)
    Mój blog to w sumie po trochu ze wszystkiego, nie mam jakiegoś określonego tematu choć motywem przewodnim są kolorowanki :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi dear!! I love your blog and your posts are really interesting !! We like to follow each other ? follow me and follow you immediately !!! See you soon
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy html ;) jeżeli chodzi o zmianę w postach
    to ja lubię czytać lifestylowe notki. Nie wiem jak inni
    ale ja osobiście jestem na tak :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem w 100% na tak.
    Przez to poznajemy daną bloggerkę.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. zmiany są ciekawe, tak więc czekam:)

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy post! :)
    Czasem potrzeba trochę zmiany :)
    Pozdrawiam,
    Mój blog (Kliknij)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przydatny post :)
    Zmiana jest dobrym pomysłem :D
    http://colorful-and-sweet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękujemy za komentarz!
    Mamy nadzieję, że z nami już zostaniesz i będziesz się udzielać jeżeli chodzi o tematykę :)
    Bardzo fajny post, pozdrawiamy ;)
    Zmiany, zapraszamy;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przydatny post, choć innym sposobem ja to robie, lecz ten jest krótszy :)


    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Pomocny post!


    mvrcelia.blogspot.com zapraszam na nowy post :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Pomocny post, kiedyś chciałam takie coś zrobić, ale nie wiedziałam jak, teraz wszystko będzie prostsze :) Moim zdaniem powinnaś wprowadzić też i posty lifestylowe. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo przydatny post dla poczatkującyh blogerek!

    Zapraszam do siebie ;) -> nowy post!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy post, a sama mam problem z udoskonaleniem wyglądu swojego bloga. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja nie znam się na kodach html już lepiej radzę sobie z css ;)
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  27. Mozesz wprowadzić taką zmianę ;D


    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ambitny blog! Gratuluję!
    supermama-z-klasa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Dla mnie to i tak czarna magia he.
    Pozdrawiam
    bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. O matko dla mnie to też czarna magia :D

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  31. Przyda się wielu osobom na pewno :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo przydatne rady :) Obs za obs?;3

    http://winningsdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Zmiany są potrzebne. Wróć do dawnych postów i zrób sobie odmianę, może to wyjść naprawdę świetnie. :)

    Buziaki :*
    Viva la Ola - ZAPRASZAM DO OBSERWACJI

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy20:38

    Świetne porady ^^ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. przydają mi się takie porady :D

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajny poradnik dla początkujących :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajna rada ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny post
    na pewno przydatny dla początkujących :)
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Super poradnik! :D
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja chyba i tak nie zrozumiem tego HTML xd :p
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Dzisiejszy post bardzo pomocny ;) jasne, ze wroc jak takie masz plany. Najwyzej z tego zrezygnujesz i wrocisz do tematycznych postow. Mi odpowiadaja i te i te ;) buziaki!

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Informacja na pewno ciekawa, czekam na zmiany :)
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  43. Przydatne - lubię "bawić się" się w HTML-u :)

    Szuflada Blog

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo przydatne dla początkujących :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Dziękuję za tak dużo miłych komentarzy <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Super wpis <3 przydatne dla początkujących :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze
Hejt i nieuzasadniona krytyka będą usuwane.
Zdjęcia na blogu są moją własnością i są chronione prawami autorskimi zgodnie z art. 1 ust. 2 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabraniam kopiowania ich i używania we własnych celach bez mojej zgody.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...